حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی:

نام نگاه غرب‌گرایانه در انتخابات توفیقی ندارد

نام نگاه غرب‌گرایانه در انتخابات توفیقی ندارد

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران آگاه باشند که برخی از نامزدها نگاه غرب‌گرایانه دارند و به استعداد، ظرفیت و قدرت داخلی توجهی ندارند و به‌عبارت‌دیگر در مسیر استحکام درونی نظام و انقلاب حرکت نمی‌کنند.

امیر حیات مقدم در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه مهم انتخابات اظهار کرد: انتخابات از نمادهای حاکمیت و نقش‌آفرینی ملت در تعیین سرنوشت خود برای چهار سال است و مشارکت مردم در این عرصه عاقلانه، واجب سیاسی و اجتماعی است که به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت ایران محسوب می‌شود و قدرت بازدارندگی هر اقدامی از سوی دشمنان را دارد.

وی با بیان اینکه دوقطبی شدن جبهه انقلاب امری پسندیده نیست، افزود: باتوجه‌به شرایط موجود و رقابت تنگاتنگ نامزدها و جهت جلوگیری از تزلزل جبهه انقلاب باید بتوانیم با اجماع در بین نامزدهای انقلابی و اتحاد آنان مسیر پرافتخاری که شهید جمهور عزیز در این سه سال ترسیم کرده بود را باقوت ادامه دهیم و با نشان‌دادن قدرت و اقتدار ملی ایران دشمنان خارجی این نظام و ایادی داخلی وابسته به غرب و شرق را ناکام و مأیوس کنیم.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وحدت و هم‌افزایی در هر حرکتی آن را قدرتمندتر می‌کند، گفت: شرایط به‌گونه‌ای است که بهتر است نامزدهایی که از لحاظ فکری با هم هماهنگی دارند به توافق برسند و متحد شوند. ما مشخص نمی‌کنیم که چه کسی در اجماع بماند و دیگری کنار برود؛ اما اگر در شرایط فعلی وحدت صورت نگیرد آرا پراکنده و مردم دچار سردرگمی می‌شوند.

حیات مقدم عنوان کرد: آنچه که واضح است دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اصلاً اوضاع مناسبی نداشت و سبب عقب‌گردی شدید در مسیر پیشرفت و توسعه ایران شد بااین‌وجود در ستاد برخی از نامزدهای انتخاباتی همان افراد ناکارآمد و بی‌تقوا حضور دارند.

وی ادامه داد: ملت شریف ایران باید آگاه باشند که برخی از نامزدها نگاه غرب‌گرایانه دارند و به استعداد، ظرفیت و قدرت داخلی کشور و مردم توجهی ندارند و به‌عبارت‌دیگر در مسیر استحکام درونی نظام و انقلاب حرکت نمی‌کنند و این نکته بسیار قابل‌تأمل است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی الگوی شهید رجایی را برای مردم زنده کرد، بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی با تفکر جهادی، اسلامی و خودباورانه در مدت کوتاه فعالیتشان زمینه‌ساز ایجاد فرصت‌های درخشان در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شد که قطعاً می‌تواند الگویی خاص برای جبهه انقلاب باشد.

حیات مقدم گفت: امید است در هشتم تیرماه و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری مردم آگاه و سرافراز ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور خود، جلوه زیبای مردم‌سالاری دینی را به نمایش بگذارند و در کمال امنیت و آرامش، انتخاباتی پرشور و رقابتی را برگزار کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از