حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
تعیین تکلیف استخدام مربیان پیش‌دبستانی‌ها
نایب‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح کرد:

تعیین تکلیف استخدام مربیان پیش‌دبستانی‌ها

نایب‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: از ابتدا که وارد مجلس شدم یکی از دغدغه‌هایم تعیین تکلیف استخدام پیش‌دبستانی‌ها بوده و تا به امروز نیز پیگر این موضوع در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و وزارت آموزش‌وپرورش بوده‌ام.

 به گزارش شبکه  اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ جمع کثیری از مربیان پیش‌دبستانی شهرستان‌های ایذه، باغملک، شوش، شوشتر و برخی دیگر از شهرهای خوزستان به دلیل عدم تعیین تکلیف استخدام آن‌ها در مقابل سازمان برنامه‌وبودجه تجمع کردند در این میان دکتر ابراهیم پس از مطلع شدن از تجمع این عزیزان، سریعاً خود را در میان مربیان پیش‌دبستانی رساند تا مباحث و موضوعات آن‌ها را شنیده باشد.

 در همین راستا نیز برخی از این مربیان به نمایندگی از جمع حاضر گلایه خود را مبنی بر اینکه چندین سال می‌گذرد که وزارت آموزش‌وپرورش قول حل‌شدن استخدام پیش‌دبستانی‌ها را می‌دهد؛ اما تاکنون هیچ اقدام مثبتی در این رابطه انجام نشده است؛ همچنین در خصوص واریز بیمه آموزشی مربیان پیش‌دبستانی هم صحبت کردند و در آخر نیز انتظار داشتند تا مسئولان دولت چهاردهم و به‌ویژه وزارت آموزش‌وپرورش مشکل آنها را در اسرع وقت برطرف نماید.

ابراهیم‌پور پس از استماع صحبت‌های مربیان پیش‌دبستانی اظهار کرد: از همان ابتدا که وارد مجلس شدم یکی از دغدغه‌هایم تعیین تکلیف استخدام پیش‌دبستانی‌ها بوده و تا به امروز نیز پیگر این موضوع در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و وزارت آموزش‌وپرورش بوده‌ام.

 وی افزود: مطمئن باشید پیگیر حل مشکل مربیان پیش‌دبستانی همچون چندماهه اخیر خواهم بود و صدای شما را به گوش مسئولان ذی‌ربط می‌رسانم.

 نایب‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه سه‌شنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، وزیر آموزش‌وپرورش هم حضور دارند که موضوع مربیان پیش‌دبستانی را مجدد مطرح خواهم کرد و هماهنگ می‌کنم تا دو نفر از شما عزیزان به نمایندگی از مربیان پیش‌دبستانی در کمیسیون آموزش حضور پیدا کنید تا بتوانید در حضور وزیر آموزش‌وپرورش مشکل خود را بیان نمایید که ان‌شاءالله مساعدت‌های لازم برای حل موضوع انجام شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از