حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب مطرح کرد:

دیپلماسی ممتاز ایران در دولت سیزدهم

دیپلماسی ممتاز ایران در دولت سیزدهم

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون دیپلماسی قوی شهید رئیسی و وزیر امور خارجه وی است که با اخلاق‌مداری، احترام و دوستی در مناسبات سیاسی زمینه‌ساز ارتقای جایگاه ایران در منطقه و دنیا شد.

سردار خادم سیدالشهدا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان وی، اظهار کرد: مردم عزیز ایران اسلامی امروز همه عزادار و سیاه‌پوش شهادت مردی از تبار انقلاب بودند و با حضور خود در این مراسم ارادت خود را به ساحت مقدس روحانیت ابراز نمودند و بار دیگر با آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب تجدید میثاق کردند.

وی افزود: شهید رئیسی شخصیتی خستگی‌ناپذیر، مردمی و حامی محرومان بود که حل مشکلات مردم از دغدغه‌های شبانه‌روزی ایشان بود و در حال خدمتگزاری به این مردم و در حین انجام مأموریت به شهادت رسید.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب گفت: اقتداری که امروز ایران اسلامی از آن برخوردار است به‌واسطه دیپلماسی قوی شهید رئیسی و وزیر امور خارجه ایشان است که با اخلاق‌مداری، احترام و دوستی در مناسبات سیاسی زمینه‌ساز ایجاد اعتماد و عملکرد متقابل در کشورهای منطقه و دنیا و بالارفتن شأن و جایگاه جمهوری اسلامی ایران گردید به‌گونه‌ای که بازتاب آن را در ابراز همدردی کشورهای مختلف با حادثه شهادت رئیس‌جمهور و مسئولان کشور شاهد بودیم.

خادم سیدالشهدا با اشاره به محبوبیت بسیار رئیس‌جمهور شهید میان آحاد مردم شریف ایران، عنوان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت طوری بود که اکثر رسانه‌های معتبر جهان در پوشش اخبار خود به حضور گسترده مردم عزادار اشاره داشتند.

وی خدمات ارزنده شهید آیت‌الله رئیسی در مدت سه سال فعالیت خود، برای استان خوزستان را برشمرد و بیان کرد: هشت سفر آیت‌الله رئیسی به خوزستان بیانگر توجه خاص ایشان به این استان و تلاش برای رفع مشکلات مردم بود.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از