حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
مسئول مواکب شهدای دانشجو استان خوزستان مطرح کرد:

راه‌اندازی مواکب شهدای دانشجو در مرزها

راه‌اندازی مواکب شهدای دانشجو در مرزها

مسئول مواکب شهدای دانشجو استان خوزستان گفت: مواکب شهدای دانشجو مطابق سال‌های اخیر فعالیت خود را در گستره شهرهای منتهی به مرز با برقراری مواکب بین‌راهی و موکب اسکان و درمانی در نقطه صفر مرزی پایانه خروجی انجام می‌دهد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مواکب شهدای دانشجو استان خوزستان باهدف خدمت‌رسانی در عرصه‌های درمانی، فرهنگی، هنری، تغذیه و اسکان در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه و همچنین شهرهای منتهی به مرز برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی راه‌اندازی می‌شوند.

 امسال با توجه به گرمای زیاد هوا و نیاز زائران به محل اسکان برای اسکان زوار اباعبدالله یک حسینیه و یک زینبیه با گنجایش بیش از ۳۰۰ نفر در پایانه مرزی چذابه ساخت و تجهیز شده است که از اول صفر پذیرای زوار آقا عبدالله الحسین هستیم.

 صادق شاهوارپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مواکب شهدای دانشجو باهدف ایفای نقش در این حرکت جهانی جامعه مسلمین مطابق سال‌های اخیر فعالیت خود را در گستره شهرهای منتهی به مرز با برقراری مواکب بین‌راهی و موکب اسکان و درمانی در عمود ۶۰ پایانه مرزی چذابه و درمانگاه‌های سیار به تعداد ۱۰ عدد در مرز شلمچه و چذابه و همچنین غرفه پذیرایی در نقطه صفر مرزی پایانه خروجی انجام می‌دهد.

 وی افزود: مواکب درمانی شهدای دانشجو استان خوزستان امسال علاوه بر تجویز و درمان بیماران با استقرار کانترهای دندانپزشکی آماده ارائه خدمت به زائران می‌باشد.

 مسئول مواکب شهدای دانشجو استان خوزستان گفت: مواکب شهدای دانشجو استان خوزستان امسال با برقراری ارتباط با دانشجوهای بین‌المللی کشورهای جهان اسلام میزبان حضور این دانشجویان در پایانه‌های مرزی می‌باشد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از