حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرمانده سپاه خوزستان خبر داد:

راه‌اندازی کتابخانه‌ تخصصی اعتقادی در ۱۱۰نقطه خوزستان

راه‌اندازی کتابخانه‌ تخصصی اعتقادی در ۱۱۰نقطه خوزستان

سردار شاهوارپور از راه اندازی کتابخانه‌های تخصصی اعتقادی در ۱۱۰ نقطه استان خوزستان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش رهیاب،صبج امروز سردار حسن شاهوارپور در مراسم راه اندازی کتابخانه‌های تخصصی اعتقادی در ۱۱۰ نقطه استان خوزستان که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: ۱۰ هزار جلد کتاب در ۴ بخش اعتقادی دفاع مقدس اجتماعی و تربیتی تهیه شده و قرار است به صورت فیزیکی و الکترونیکی توزیع شود.

وی گفت: یکی از اهداف راه‌اندازی کتابخانه‌های اعتقادی در استان، گسترش فرهنگ کتابخوانی و فرهنگ‌سازی و مقابله با حملات فرهنگی دشمنان کشورمان در میان همه سنین به خصوص نوجوانان و جوانان است.

سردار شاهوارپور گفت: تحرکات فرهنگی دشمن در جامعه به خصوص فضای مجازی گسترده هست، اما عمق کمی دارد، ما باید تلاش کنیم در جهت عمیق سازی دانش و آگاهی مردم در موضوع‌های مختلف اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی اثر گذار باشیم.

براساس تقویم رسمی کشور، 31 شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس است و براساس برنامه ریزی های انجام شده، برنامه های متنوع در حوزه های مختلف اجرا خواهد شد.

برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در اهواز، رونمایی ۱۰۰ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در سراسر خوزستان، بزرگداشت حماسه شکست حصر آبادان (فتح الفتوح) با حضور دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس استان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقس در خوزستان هستند.

 پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از