حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
با شهدا؛

راه امام‌حسين«ع» را ادامه دهيد

راه امام‌حسين«ع» را ادامه دهيد

شهید «جهانگیر پاپی» در قسمتی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: ای مردم مسلمان، اسلام به خون احتياج دارد، نترسيد و راه امام حسين «ع» را ادامه دهيد كه پيروز هستيد و دست از ياري امام خميني نكشيد

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛  شهید جهانگیر پاپی یکم اردیبهشت ۱۳۴۷، در بخش الوار از توابع شهرستان اندیمشک به دنیا آمد. پدرش سلیمان و مادرش ملک‌زاده نام داشت. تا دوم متوسطه درس خواند. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. چهارم دی ۱۳۶۵، در جزیره سهیل به شهادت رسید. مزار وی در شهرستان زادگاهش واقع است.

 متن وصیت‌نامه شهید جهانگیر پاپی:

  در راه خدا با آنان که به جنگ و دشمنی با شما بر می‌خیزند جهاد کنید، لیکن ستمکار نباشید که خدا ستمگر را دوست ندارد.
 

 سلام بر آقا امام‌زمان «عج» و نایب برحقش امام خمینی و امت امام و سلام بر آن‌هایی که فریب دنیا و بازیچه‌های آن را نمی‌خورند و در حال جهاد در راه خدا هستند. آنچه که من

امروز می‌خواهم بر روی کاغذ بنویسم قبلاً شهدای گران‌قدر که افتخار این را داشتند که زودتر از ما شهید شوند نوشته و گفته‌اند و ما خیلی دیر به خود جنبیدیم.

 راه امام حسین«ع» را ادامه دهید

  ابتدا پیامی برای ملت رزمنده و شریف ایران دارم: ای مردم مسلمان، ما برای انقلابمان شهیدان زیادی داده‌ایم و باید بیشتر بدهیم تا انقلاب را زنده نگهداریم، اسلام به خون احتیاج دارد، نترسید و راه امام حسین«ع»را ادامه دهید که پیروز هستید و دست از یاری امام خمینی نکشید و او را یاری دهید و همه پیرو خط امام باشید که هستید تا نابودی مستکبران جهان از صدام گرفته تا نابودی امپریالیسم آمریکا و دست‌نشانده‌های ابرقدرت.

 پیرو راه رستگاران باشید

  ای مردم و ای دوستان من بدانید که ما می‌جنگیم به‌خاطر مکتبمان تا این درخت انسان‌ساز در دنیا پا بگیرد و به فرعونیان و کافران و مشرکان و دیگر افراد منحرف این جامعه با خونمان بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال ثابت کنیم که اسلام همیشه زنده است و این را تو بدان، تو که دم از کمبود و رفاه و آسایش می‌زنی تو فقط به وجود نیامده‌ای که همیشه شکم‌پرست و مال‌پرست باشی؛ بلکه این زندگی که تو به دنبال آن هستی امتحان بزرگی است، پس سعی کن که راه رستگاران را بروی راهی را که از آن مردمان نیک و پاک‌باخته باشد.

 پیرو قرآن باشید تا رستگار شوید

  وصیت من به‌عنوان یک سرباز اسلام به مادر و خواهر و برادرانم این است که در هیچ‌وقت و زمانی دست از قرآن و خاندان عصمت و طهارت برنداشته و دیگران را نیز به این کار تشویق نمایید، چون راه انسان شدن و راه صلاح و رستگاری و سعادت و دست آخر چون خود را فدای اسلام کردن و پیوستن به چند الله را به همراه خواهد داشت.

 مادرم در راه امام حسین«ع» گریه کن

  بر حسب وظیفه‌ای که بر عهده خویش داشتم که در راه خدا از اسلام دفاع کنم فقط برای رضایت خدا این راه را می‌روم و هدفم از جهاد نابودی کفر است و از خداوند متعال می‌خواهم که در این راه کمک و یاری‌ام نماید. ای مادر عزیز می‌دانم که نتوانستم زحمات تو را سپاس گذارم امیدوارم که مرا ببخشی، ای مادر اگر می‌خواستی به‌خاطر من گریه کنی، گریه نکن، به‌خاطر امام حسین «ع» گریه کن زیرا هر چه ما داریم از امام حسین «ع» است.

 حجاب خود را رعایت کنند

  از تمام همسایگان که از من راضی نیستند طلب حلالیت می‌کنم و امیدوارم به بزرگواری‌شان هر کار بدی از من دیده‌اند ببخشند. از خواهرم و زن‌برادرانم می‌خواهم که حجاب خود را رعایت کنند که با رعایت‌کردن حجاب خود مشت محکمی به دهان مستکبران زمان می‌زنند و امیدوارم که واجبات را به نحو احسن انجام دهید تا خداوند از شما راضی باشد. خدایا مرا لحظه‌ای به خودم واگذار مکن و لحظه‌ای مرا تنها نگذار، زیرا بدون تو ای ایزد یکتا نمی‌توانم یک‌قدم به‌پیش بروم.

  خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار از عمر ما بکاه و بر عمر رهبر افزا و رزمندگان اسلام پیروزی عطا بفرما. والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته، کل نفسه ذائقه الموت

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از