حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور استان لرستان:

رشد ۵۰ درصدی استقبال مردم از راهیان نور

رشد ۵۰ درصدی استقبال مردم از راهیان نور

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج استان لرستان از رشد ۵۰ درصدی استقبال مردم از اردوی راهیان نور و خدمت‌رسانی ۲۵ هزار خادم به زائران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی سپاه استان لرستان؛ سردار مجید سوری با اشاره به ترویج مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس در اردوی راهیان نور، اظهار کرد: بیشترین تمرکز فعالیت اردوی راهیان نور در امسال به‌ دلیل همزمانی فروردین با ماه رمضان ،در ماه‌های بهمن و اسفند انجام شده است.

وی با تأکید به استقبال چشمگیر مردم از اردوهای راهیان نور، افزود: پیش‌بینی می‌شود که میزان استقبال مردم از اردوهای راهیان نور نسبت به سال گذشته از رشد ۵۰درصدی برخوردار باشد.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با تأکید به تبیین معارف جنگ در اردوی راهیان نور، گفت: ویژه‌ برنامه‌هایی همه‌ساله با فعالیت خادمین، مبلغین و راویان در مناطق عملیاتی اجرا می‌شود.

سردار سوری با تأکید به اینکه کارکردهای راهیان نور متناسب با نیاز مخاطب و به‌ویژه نسل نوجوان و جوان، تقویت شده است، عنوان کرد: جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور به بستری برای خلق آثار ادبی و هنری تبدیل شده است.

وی گفت: نوزدهمین جشنواره ره‌آورد سرزمین نور ۱۷ اسفند با حضور فرمانده‌کل سپاه پاسداران در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد و بهترین آثار هنری با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس در این جشنواره تجلیل شدند.

سردار سوری با اشاره به خدمت‌رسانی ۲۵ هزار خادم به زائران راهیان نور، اضافه کرد: روایت‌گری روایان در یادمان‌ها و برپایی رزمایش‌های فرهنگی و رزمی در اردوگاه‌ها ازجمله برنامه‌های ارائه‌ شده در این برنامه عظیم فرهنگی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از