حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
امام‌جمعه موقت دزفول مطرح کرد:

رعایت اخلاق در انتخابات توصیه مهم به نامزدها

رعایت اخلاق در انتخابات توصیه مهم به نامزدها

امام‌جمعه موقت دزفول گفت: مشارکت در انتخابات، انتخاب فرد اصلح و رعایت اخلاق در انتخابات سه توصیه مهم به نامزدها و هواداران آنها در انتخابات پیش‌رو است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین عبدالهی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر اظهار کرد: انتظار از مسئولان شهرداری اقدام جدی‌تر و قاطع‌تر برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد است.

 وی با اشاره به جمع‌آوری حدود هفت هزار قلاده سگ از سال ۱۴۰۱ تاکنون در دزفول توسط شهرداری افزود: تعداد سگ‌های ولگرد در این شهر بسیار زیاد بوده و انتظار از دستگاه‌های متولی ورود جدی‌تر برای جمع‌آوری این سگ‌ها است.

 امام‌جمعه موقت دزفول با اشاره به آغاز هفته صرفه‌جویی آب گفت: اسراف در مصرف آب در روایت‌های متعدد به‌شدت مورد نکوهش قرار گرفته است.

 حجت‌الاسلام عبدالهی گفت: مشارکت در انتخابات، انتخاب فرد اصلح و رعایت اخلاق در انتخابات سه توصیه مهم به نامزدها و هواداران آنها در انتخابات پیش‌رو است.

 وی با بیان اینکه تقوا و اخلاق باید در رقابت نامزدهای ریاست‌جمهوری باید حاکم باشد، افزود: تهمت‌زدن و لجن‌پراکنی در مناظره‌ها و تبلیغات انتخابات نه‌تنها کمکی به پیشرفت کشور نمی‌کند؛ بلکه موجب تضعیف ایران عزیز می‌شود.

 امام‌جمعه موقت دزفول گفت: همه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، از منش اخلاقی و مدیریتی رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی در خدمت بی‌منت به مردم و رعایت اخلاق در سیاست الگو بگیرند.

 وی با بیان اینکه شهید رئیسی به لبخند دشمن اعتماد نداشت، ادامه داد: آیت‌الله رئیسی حدنصاب جدیدی از مدیریت و خدمت به مردم را در کشور رقم زد که باید رئیس‌جمهوری در تراز رئیس‌جمهور شهید انتخاب شود.

 حجت‌الاسلام عبدالهی بیان کرد: تسویه‌حساب‌های شخصی و جناحی برخی افراد در صحنه انتخابات موجب تضعیف ایران و غفلت از دشمنان اصلی کشور می‌شود که توصیه به نامزدها و همه هواداران آنها اولویت‌دادن به منافع ملی است.

 وی ابراز امیدواری کرد که رئیسی جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی، هشتم تیرماه بابصیرت ملت بزرگ ایران انتخاب شود.

 سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سقوط انسانیت است

 حجت‌الاسلام عبدالهی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات غزه گفت: رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به بهانه آزادسازی چهار اسیر صهیونیستی، ۲۲۰ شهید و بیش از ۴۲۰ مجروح برجای گذاشت.

 وی افزود: جنایت‌های دهشتناک رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات غزه، دامن این رژیم جنایت‌کار را خواهد گرفت که استعفاهای پی‌درپی مقامات صهیونیستی پس از این عملیات آغاز آن است.

 امام‌جمعه موقت دزفول با بیان اینکه وضعیت خوب جسمانی اسیران آزاد شده نشان از رفتار اخلاقی و انسانی مقاومت با اسیران است، عنوان کرد: امروز نوک حمله افکار عمومی، محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بوده و محکومیت جهانی این رژیم جنایت‌کار را در پی داشته است.

 وی افزود: کسانی که ادعای حقوق زنان، کودکان و بشر دارند در برابر نسل‌کشی رژیم صهیونیستی نه‌تنها سکوت بلکه از آن حمایت می‌کنند.

 حجت‌الاسلام عبدالهی سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را سقوط انسانیت و حاکم شدن توحش در دنیا دانست و گفت: محکومیت رژیم جنایت‌کار صهیونیستی توسط سازمان‌های بین‌المللی مقدمه محکومیت آمریکا در این جنایات است و این موجب شده تا کشورهای مدعی حقوق بشر چشم خود را بر این جنایت‌ها ببندند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از