حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

روزجهانی‌قدس روز مقابله همه ملت‌های آزادی‌خواه با ابرقدرت‌ها

روزجهانی‌قدس روز مقابله همه ملت‌های آزادی‌خواه با ابرقدرت‌ها

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید نسبت به اقدامات فجیع این رژیم کودک کش در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و واکنش منسجمی نشان دهند.

فرشاد ابراهیم‌پور در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون اهمیت حضور مردم در راهپیمایی قدس اظهار کرد: با توجه به خباثت‌های مکرر و بی‌شماری که رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین انجام داده است و به‌ویژه اقدام اخیری که به سفارت جمهوری اسلامی ایران حمله کرده و سرداران بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رو به فیض شهادت رسانده است. مردم باید نسبت به اقدامات فجیع این رژیم کودک کش واکنش منسجمی نشان دهند، و با حضور خود در راهپیمایی‌ میخ‌های پایانی بر تابوت این رژیم منحوس باشند.

 نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبه مجلس نسبت به حمله رژیم غاصب به کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رساندن سرداران عنوان کرد: وظیفه نمایندگان در مجلس است که باید در راستای مصوبات شورای‌عالیی امنیت ملی همگامی و هماهنگی داشته باشند و زمینه‌ساز اجرای مصوبات شورای‌عالی امنیت ملی باشند، انتظار این است که اقدام سریع و متقابلی بر اساس بیانات ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه مدظله‌العالی انجام شود.

 وی در ادامه بیان کرد: خود مجلس هم می‌تواند به لحاظ حقوقی و پیگیری‌های قانونی اقداماتی علیه این جنایت بزرگ انجام دهد که ان‌شاءالله شاهد تکرار این حوادث در آینده نباشیم، روز جهانی قدس روز مقابله همه ملت‌های آزادی‌خواه با ابرقدرت‌ها و در رأس آن رژیم کودک کش و جنایت‌کار اسرائیل و صهیونیست‌های غاصب است.

ابراهیم پور گفت: همه مسلمانان در سراسر دنیا و به‌ویژه هم‌میهنان عزیزمان در کشور ایران روز جمعه مستحکم‌تر و با شورونشاط بیشتر از گذشته به خیابان‌ها بیایند و در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از