حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص):

رژیم صهیونیستی سرنوشتی جز نابودی ندارد

رژیم صهیونیستی سرنوشتی جز نابودی ندارد

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: مردم غزه با اراده قاطع در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی ایستادگی کرده و تصویر پوشالی که از شکست‌ناپذیری این رژیم وجود داشت را فروریختند و ثابت کردند که مرگ و زوال اسرائیل نزدیک است.

 سردار غلامعلی رشید در گفتگوی با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون تبیین علمی سست بودن پایه و اساس اسرائیل و نابودی آن اظهار کرد: تصویری که اسرائیل از خود در اذهان عمومی و به کمک تبلیغات رسانه‌ای ساخته است هرگز با تصویر واقعی آن در سرزمین فلسطین اشغالی انطباق ندارد و دروغی بیش نیست.

 وی با اشاره به پرمدعا بودن رژیم جعلی اسرائیل افزود: این رژیم طی ۷۰ سال گذشته با رجزخوانی کردن و ادعای دروغین بی‌حریف بودن، سعی در بزرگ‌نمایی خود داشته است؛ اما آنچه حقیقت دارد ترس و وحشت فرماندهان اسرائیلی از نیروهای مقاومت و حزب‌الله است؛ به‌طوری‌که اگر یک‌سوم از این نیروها غافلگیرانه به اسرائیل حمله کنند این رژیم غاصب و منفور از اساس ویران خواهد شد.

 فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به پیوند و انسجام قوی که بین مردم ایران وجود دارد، گفت: میزانی از تجانس نژادی، زبانی و قومی که در بین ملت ایران وجود دارد در هیچ جای دنیا به چشم نمی‌خورد. یهودیانی که در جغرافیای فلسطین گرد هم جمع شده‌اند از ۱۰۲ کشور مختلف هستند که با بیش‌از ۱۵ زبان تکلم می‌کنند و هیچ‌گونه هویت ملی و فرهنگی و پیوند قلبی با یکدیگر ندارند.

 سردار رشید با فرض وقوع جنگ بین ایران و اسرائیل، عنوان کرد: در چنین شرایطی اگر سپاه و ارتش ما در کنار هم قرار بگیرند فقط با یک عملیات؛ نه دو عملیات در مقیاس فتح‌المبین و یا بیت‌المقدس قادر خواهیم بود اسرائیل را ریشه‌کن کنیم.

 وی بیان کرد: رژیم منفور اسرائیل زاده و دست‌نشانده دولت‌های غربی و وابسته به آن‌ها است و هیچ یک از مؤلفه‌هایی که علت وجودی یک کشور است در اسرائیل وجود ندارد. وابستگی این دو به یکدیگر در حدی است که اگر زمانی غرب دچار تزلزل شود اسرائیل یک‌شبه ویران خواهد شد و عکس این مطلب نیز صحیح است.

 فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه هیمنه پوشالی و دروغین رژیم غاصب اسرائیل توسط هزار نفر از رزمندگان گروه چریکی فلسطین شکسته شده است، تصریح کرد: مردم غزه با رشادت، شهامت و اراده قاطع در مقابل دشمن جنایت‌کاری که از لحاظ تجهیزات نظامی تا دندان مسلح است ایستادگی کرده و تصویر پوشالی که از شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی وجود داشت را فروریختند و ثابت کردند که مرگ و زوال رژیم غاصب صهیونیستی بیش‌از هر زمان دیگری نزدیک است.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از