حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
در رقابت های ۴ وزن نخست کشتی آزاد؛

کشتی‌گیران رکورد تاریخی ثبت کردند

کشتی‌گیران رکورد تاریخی ثبت کردند

مدیر ورزش و جوانان خوزستان گفت: کشتی گیران مقتدرانه در مقابل حریفان حاضر شدند وتوانستند رکورد تاریخی برای ورزش کشور ثبت کنند.

حمید بنی‌تمیم مدیر ورزش و جوانان خوزستان درگفتگو با خبرنگار رهیاب ضمن بیان خداقوت ویژه به کشتی گیران استان و تبریک به مدال آوران کشور، اظهار کرد: اتفاقاتی که رقابت های ۴ وزن نخست کشتی آزاد رخ داد نوید بخشِ یک پدیده ارزشمند برای کشتی و ورزش کشور است زیرا ‌با وجود جوانان غیور و رشید این مرز و بوم، هر قله ی دست نیافتنی سهل الوصول و یافتنی می شودف بی شک، روح قهرمان پرور این خاک به گرمای وجود این جوانان می بالد.

وی افزود: جوانان برومند و دلاورمان مقتدرانه در مقابل حریفان حاضر شدند و با شایستگی خود ضمن دست‌یابی به مقام‌ قهرمانی، توانستند رکورد تاریخی برای ورزش کشور یعنی قهرمانی چهار تیم کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و همچنین جوانان در رقابت‌های جهانی را ثبت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان  گفت: از این رو همه‌ ما باید به عنوان متولیان ورزش بتوانیم این گنجینه ارزشمند را حفظ کنیم و در پرورش بیشتر آن کوشا باشیم. درمجموع هم کادر فنی و هم ورزشکاران زحمات بسیاری کشیدند، هرچند توقع بیشتری از این بزرگواران می‌رفت.

بنی‌تمیم با اشاره به رقابت حسن یزدانی و حریف دیرینش تیلور، بیان کرد: به اعتقاد بنده کادر فنی و تاکتیکی را بیشتر می‌توان مقصر این قضیه دانست، زیرا به هیچ عنوان آنچه که توقع می‌رفت انجام نشد.

خاطرنشان کرد: شب گذشته تیم ملی بزرگسالان استان عازم صربستان شد که از ده نفر،شش نفر بچه‌های خوزستان هستند که همگی هم شانس مدال‌آوری دارند و امیدوار هستیم با غیرت و دلاوری‌شان بتوانند دل مردم خوزستان و کشور را شاد کنند.

مدیر ورزش و جوانان خوزستان درخصوص حمایت از کشتی‌گیرهای استان، ادامه داد: هر فعالیتی که صورت گرفته وظیفه حداقلی ما بوده و قطعا حق ورزشکارهای استان بیش از این‌ است.

بنی‌تمیم درخصوص اعتبارات دولت جهت تجهیزات، بیان کرد: دولت اعتبارات خوبی بخش تجهیزات و کمک به توسعه زیر ساخت‌ها به استان تخصیص داده است. سال گذشته دو مورد از خانه‌های کشتی تجهیز شد و امسال نیز اعتبارات قابل توجه‌ای برای تجهیز دوخانه کشتی اهواز قرار داده ایم و همچنین برای تکمیل پروژه‌های اندیمشک و ایذه اعتبارات خوبی گذاشته شده است.

وی افزود: بارزترین نمونه تحولات در پاسخ به درخواست ورزشکاران استان،استخدام ۲۱ قهرمان و سه ورزشکار استان توسط گروه ملی فولاد بود و غیر از آن پرداخت پاداش‌هایی به قهرمانان براساس مدال‌شان طبق آیین نامه پرداخت پاداش قهرمان ها بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از