حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
ساخت باسداکت‌های عظیم در فولاد اکسین
برای اولین‌بار در صنعت برق کشور رخ داد؛

ساخت باسداکت‌های عظیم در فولاد اکسین

مدیر اجرای پروژه‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: عملیات اجرایی نصب سازه‌های گنتری و پل‌های ارتباطی پروژه کلیدخانه ۳۳ کیلوولت این شرکت با موفقیت انجام شد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان؛ حسن مهدیان اظهار کرد: عملیات اجرایی و نصب سازه‌های گنتری و پل‌های ارتباطی پروژه کلیدخانه ۳۳ کیلوولت شرکت فولاد اکسین خوزستان با تلاش تیم‌های اجرایی و همکاری واحدهای حراست و HSE با موفقیت انجام شد.

 وی افزود: نصب سازه‌های گنتری و پل‌های ارتباطی بدون کوچک‌ترین خطا و مشکلی در محل مورد نظر اجرایی و نصب شد. این کار با تمهیدات ایمنی اندیشیده شده و در ارتفاع ۲۳ متری، در فضای باز و در این گرمای طاقت‌فرسا و با ریسک بسیار بالا خوشبختانه بدون هیچ حادثه‌ای انجام شد که جا دارد از همه عزیزان تلاشگر تشکر کنم.

 مدیر اجرای پروژه‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: اجرای این گنتری‌ها برای اتصال ترانس‌ها و برق کارخانه به پست برق آرنا مورد نیاز بود که خوشبختانه طی دو روز با همت تیم‌های اجرایی، فنی و نظارتی با دقت میلیمتری در محل خود اجرا و نصب شد.

  مهدیان عنوان کرد: در ادامه این پروژه و با تأمین به‌موقع مالی طرح، در سه تا چهار ماه آینده سازه‌های مربوط به باسداکت‌های پروژه نیز به مرحله نصب خواهند رسید.

 وی ادامه داد: باسداکت‌های این پروژه برای اولین‌بار در کل کشور است که با چنین طول و ابعاد و مشخصاتی طراحی و ساخته شده و به‌زودی نصب خواهند شد و هیچ تجربه مشابه دیگری در این خصوص در کشور وجود ندارد.

مدیر اجرای پروژه‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان بیان کرد: طبق الزامات برق منطقه‌ای، برق فعلی کارخانه که از ابتدای راه‌اندازی تاکنون به‌صورت موقت و از خط انتقال برق شهری تأمین شده، الزاماً باید تا پایان سال جاری جابه‌جا شده و به پست آرنا متصل شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از