حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
ساخت و بازسازی قطعات صنعتی در نیروگاه رامین
معاون تعمیرات نیروگاه رامین اهواز مطرح کرد:

ساخت و بازسازی قطعات صنعتی در نیروگاه رامین

معاون تعمیرات نیروگاه رامین اهواز گفت: در پنج‌ماهه نخست امسال ۳ هزار و ۴۵۳ قطعه را مورد ساخت و بازسازی قرار دادیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸۵۳ قطعه بیشتر از سال قبل ساخته و بازسازی شده است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز؛ سعید پرشی اظهار کرد: رسالت اصلی نیروگاه‌ها تولید حداکثری برق و پایداری شبکه سراسری است و در کنار تولید برق، ساخت قطعات موردنیاز جهت مواقع اضطراری از اهمیت بالایی برخوردار است که می‌بایست عملیات ساخت، بازسازی و تعویض قطعات در سریع‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

 وی افزود: بر همین اساس با تقویت کارگاه‌های تعمیراتی، آموزش و استفاده از تجربه کارکنان نیروگاه رامین توانسته‌ایم ضمن کاهش هزینه‌های نیروگاه و تسریع انجام عملیات‌های تعمیراتی و اضطراری، ساعت کارکرد واحدهای نیروگاه رامین را افزایش دهیم.

 
معاون تعمیرات نیروگاه رامین اهواز گفت: در پنج‌ماهه نخست امسال ۳ هزار و ۴۵۳ قطعه را مورد ساخت و بازسازی قرار دادیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸۵۳ قطعه بیشتر از سال قبل ساخته و بازسازی شده است که حاصل تجربه، همت و پشتکار کارکنان این مجموعه است.

 نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و ضمن تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بخشی از قطعات موردنیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت و بازسازی قرار می‌دهد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از