حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس پلیس راه خوزستان مطرح کرد:

سانحه رانندگی در محور دارخوین-خرمشهر

سانحه رانندگی در محور دارخوین-خرمشهر

رئیس پلیس راه خوزستان از جان‌باختن پنج نفر و مصدوم شدن سه نفر دیگر در سانحه رانندگی محور دارخوین-خرمشهر خبر داد.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی؛ سعید رحیمی پیرامون سانحه رانندگی ساعت ۱۲ ظهر امروز، جمعه ۲۵ اسفندماه در محور دارخوین-خرمشهر اظهار کرد: در این حادثه که یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری پژو با یکدیگر برخورد کردند، پنج نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر مصدوم شدند.

 وی علت این تصادف را انحراف‌به‌چپ خودروی پراید عنوان کرد و افزود: مصدومان حادثه با تلاش نیروهای امدادی مرکز اورژانس خوزستان به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل شدند.
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: محور امام صادق(ع) به دلیل کم‌بودن عرض و نداشتن شانه راه، یکی ازمحورهای پرحادثه استان خوزستان محسوب می‌شود، به طوری که امسال بیش از ۲۰ نفر از هم استانی‌ها در حوادث رانندگی در این محور جان خود از دست دادند.

رحیمی ادامه داد: باتوجه به اینکه در آستانه تعطیلات نوروز قرار داریم، تأکید می‌شود رانندگان و مسافران نوروزی به قوانین و مقررات رانندگی توجه کرده و سرعت مجاز را رعایت کنند.
 وی عنوان کرد: تعداد سوانح رانندگی در استان خوزستان در روزهای اخیر افزایش‌ یافته است و دیروز نیز شاهد تصادف موتورسیکلت و خودروی سواری سمند در آبادان بودیم و سه نفر جان باختند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از