حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

سرانجام رژیم غاصب اسرائیل شکست و نابودی است

سرانجام رژیم غاصب اسرائیل شکست و نابودی است

استاندارخوزستان گفت: جنایت اخیر در غزه و کودک‌کشی‌های مستمر صهیونیست ها موجب شده تا این رژیم جعلی در معرض انقراض قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛علی اکبر حسینی محراب روز جمعه در حاشیه راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از مردم غزه درجمع خبرنگاران اظهار کرد: مقاومت همه جانبه مردم غزه باعث شد تا امروز شاهد پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی باشیم.

وی افزود: امروز همه ملتها از جمله مردم خوزستان و اهواز بر علیه اسراییلی‌ها و آمریکایی‌ها تظاهرات کرده و شعار "مرگ بر اسراییل و آمریکا" سر می‌دهند.

استاندار خوزستان با اشاره به بیداری ملت‌ها و انزجار آنها از رژیم کودک کش اسراییل گفت: امیدواریم این حضور پرشور مردم تا پیروزی نهایی غزه ادامه داشته باشد.

وی افزود: هرگاه ملتی در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد طبق وعده الهی پیروز است؛ بی شک رژیم کودک‌کش اسراییل سزای اعمال خود را خوهد دید.

به گزارش رهیاب، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه هشتم آذرماه در دیدار هزاران نفر از بسیجیان کشور با اشاره به آثار عملیات طوفان‌الاقصی، فرمودند: حرکت وحشیانه و بی‌حمانه‌ای که رژیم صهیونیستی در جنایت علیه مردم غزه انجام داد، آبروی تمدن و فرهنگ غرب را برد.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از