حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
نماینده ولی‌فقیه در اهواز مطرح کرد:

سردار رادان در خط مقدم جنگ نرم

سردار رادان در خط مقدم جنگ نرم

نماینده ولی‌فقیه در اهواز گفت: باتوجه‌به توطئه‌های دشمنان، نیاز است که پلیس در اجرای طرح نور هوشمندانه و با ظرافت عمل کند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد  امروز دوشنبه، در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور با نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سران اقوام، عشایر، نخبگان و خانواده‌های معظم شهدای خوزستان اظهار کرد: چهار اولویت خداوند متعال در نظام اسلامی نماز، زکات، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است.

وی افزود: در این دوره سردار رادان جزو اولین کسانی است که در خط مقدم امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است و افتخار داریم امروز میزبانش هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در اهواز گفت: در بحث حجاب و برخورد با منکرات مجموعه انتظامی تنها نیست و همه دستگاه‌ها باید حضور فعال داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد بیان کرد: به سهم خودمان از زحمات ارزشمند شما تقدیر و تشکر می‌کنیم؛ چرا که جز اولین کسانی بودید که در خصوص حجاب با طرح و برنامه پا به میدان گذاشتید که آثار و برکات زیادی برای کشور داشت.

وی تصریح کرد: علی‌رغم توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان ان‌شاءالله اقدامات شما در طرح نور مستمر باشد و تلاش کنید که مردم در صحنه باشند.

امام‌جمعه اهواز ادامه داد: تقاضای بنده این است که در حوزه حجاب در ادارات، فرودگاه‌ها و پایانه‌ها اقدامات لازم نیز انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد اظهار داشت: باتوجه‌به توطئه‌های دشمنان نیاز است که پلیس در اجرای این طرح، هوشمندانه و باظرافت عمل کند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از