حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

سپاه در برابر تهدیدات دشمن ایستاده است

سپاه در برابر تهدیدات دشمن ایستاده است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه مولود انقلاب اسلامی است و در بدو انقلاب این نهاد رشد و نمو کرد، اما رسماً از دوم اردیبهشت‌ماه کار خود را شروع کرد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سردار سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه و سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام شهید حجازی اظهار کرد: سپاه مولود انقلاب اسلامی است و در بدو انقلاب این نهاد رشد و نمو کرد، اما رسماً از دوم اردیبهشت‌ماه کار خود را شروع کرد.

 وی با بیان اینکه در ابتدا راه‌اندازی سپاه شهرستان‌ها کار بزرگی بود، گفت: با امکانات کم و نبود مکان و تجهیزات و خودرو، اما همت بالا بین پیشکسوتان بود تا در زمان کوتاهی سپاه در گستره همه کشور تشکیلات خود را راه‌اندازی کرد.

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: سپاه توانست روزبه‌روز با بحران‌های پیش‌آمده برای کشور و مردم در اوایل انقلاب خود را برای مبارزه قدرتمندتر آماده کند؛ اقدامات علیه گروهک‌های ضدانقلاب، توطئه‌هایی که برای ناامن‌سازی کشور از سوی استکبار جهانی دنبال می‌شد، سپاه همواره سینه‌چاک و سپر حوادث بود. چه در حوزه هواپیماربای و چه ترور شخصیت‌ها سپاه همیشه پیش‌گام بود و شهدای والامقامی را تقدیم انقلاب کرد.

شاهوار پور با اشاره به شروع جنگ تحمیلی عنوان کرد: سپاه در کنار ژاندارمری و ارتش و نیروهای مردمی حضور یافت و بخش رزم آن نیز در دوران جنگ راه‌اندازی شد تا در برابر جنگ تحمیلی مقابله کنیم که نقطه قوتی برای ما بود.

 سرتیپ شاهوار پور ادامه داد: این اقدام با تدابیر حضرت امام بود که ایشان محور همه تحولات بود و با محوریت ولایت سپاه کار را پیش می‌برد.

 او یادآور شد: سپاه اکنون نیز در کنار ارتش و سایر نیروهای مسلح در برابر تهدیدات دشمن ایستاده است.

 سردار حسن شاهوار پور با اشاره به عملیات «وعده صادق» سپاه نیز گفت: اقداماتی که رژیم اسرائیل در این ایام علیه کودکان و زنان انجام داده محکوم است و ازاین‌رو سپاه در کنار مردم فلسطین بوده و شهدای والامقامی تقدیم کرد.

 او اضافه کرد: پاسخ دندان شکنی سپاه که برای همه دنیا تعجب بود؛ موشک‌باران و ارسال پهپادها به سرزمین‌های اشغالی، گوشمالی بزرگی برای رژیم اسرائیل بود و همه اینها از برکت خون شهدا است و خود را متعهد می‌دانیم که راه نورانی شهدا را ادامه دهیم.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از