حالت تاریک
دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403
در گفتگو با «رهیاب»:

سپاه پاسداران عیار قدرت جهانی را مشخص کرد

سپاه پاسداران عیار قدرت جهانی را مشخص کرد

استاندار خوزستان گفت:سپاه پاسداران توانست پاسخ کوبنده‌ای به جسارت‌های رژیم خبیث صهیونیستی دهد و عیار قدرت جهانی را مشخص کرد.

علی‌اکبر حسینی محراب در گفتگو با شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» پیرامون پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران اظهار کرد: حمله ایران به اسرائیل پیام‌های مهمی به همراه داشت یکی از پیام‌ها این موضوع بود که سپاه توانست خواسته ملت ایران را تحقق ببخشد البته دل هزاران مسلمان را نیز در سراسر دنیا شاد کرد .

وی افزود: دستاورد دیگر این عملیات که با عنوان وعده صادق مشهور شده است بحث ایجاد امید، نشاط و امیدواری برای مردم منطقه و جهان بود که باعث شکست سیاست‌های آمریکایی و صهیونیستی شد اگرچه این حملات بخشی از اقدام تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی به خباثت‌های رژیم جنایت‌کار صهیونیستی بود

استاندار خوزستان گفت: سپاه پاسداران با تکیه‌گاهی چون ملت بزرگ ایران اسلامی و با اعتماد به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب به آمریکا جنایت‌کار و حامیان این رژیم منحوس هشدار می‌دهد در صورت تکرار وحشیگری‌های این رژیم، میدان عمل برای پاسخ‌های کوبنده‌تری را خواهد داد و به حیات ننگین این جرثومه فساد پایان داده خواهد شد.

حسینی محراب با اشاره به عملیات طوفان الاقصی بیان کرد: این عملیات از تفکر حاج‌قاسم در نهضت جهانی غزه به وجود آمد که مجاهدین حماس و مجاهدین جهاد اسلامی برای اولین‌بار کاری بزرگ انجام دادند توانستند هیمنه صهیونیست‌ها را شکست دهند، گروه‌هایی که تا دیروز با سنگ از خود و سرزمینشان دفاع می‌کردند امروز به برکت انقلاب و وجود سپاه پاسداران حمله به رژیم منحوس صهیونیستی آغاز و تعداد زیادی از افسران و نظامیان ارتش اسرائیل را اسیر کردند.

وی ادامه داد: اسرائیلی‌ها شکست خود را با اشغال منطقه و گذاشتن شرایطی چون آزادسازی اسرا، تسلیم فرماندهان، تحویل سلاح‌های جنگی و... می‌خواهند ماست‌مالی کنند؛ اسرائیل از طریق رابطین و سرویس اطلاعاتی مصر پیغام‌های تهدیدآمیز برای رهبران حماس و مجاهدین جهاد اسلامی فرستاد که اگر شرایط ما را قبول نکنند ما تمام مردم را قتل‌عام می‌کنیم و غزه را به اشغال خود در می‌آوریم.

استاندار خوزستان با بیان این رژیم فاسد کودک کش سال‌هاست که غزه را مانند یک زندان گوانتانامو برای مردم تبدیل کرده است عنوان کرد: اسرائیل منحوس جنایت‌های زیادی علیه مردم فلسطین انجام دادند، از جمله حمله به بیمارستان‌ها، تجاوز به زنان مسلمان، کشتار بیماران، اعدام گروهی، گورهای دسته‌جمعی، شهادت کارکنان و پزشکان و در آخر هم منجر به تخریب بیمارستان شدند.

حسینی محراب با بیان ایران تنها حامی مستضعفان است، وی افزود: سپاه ضمن خدمت‌رسانی به ملت ایران به‌ویژه مناطق محروم و انجام مأموریت‌هایی که امنیت کشور را در پی دارد، با استعانت از قرآن کریم به حمایت از مستضعفان در برابر تروریسم پرداخت و از ابتدای تأسیس در کنار فلسطین بود.

وی افزود: همان‌طور که تمام آزادی‌خواهان جهان می‌دانند، مسئله فلسطین، موضوع نبرد حق در برابر باطل است به‌ویژه که ملت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی با حمایت ابرقدرت‌های استکباری از سرزمینش اخراج شد.

استاندار خوزستان پاسخ کوبنده پهپادی سپاه را نشان از قدرت‌نمایی عنوان کرد و گفت: سپاه با قدرت‌نمایی در عملیات وعده صادق کار بزرگ عاشورایی انجام داد. باتوجه‌به ۱۰ لایه دفاعی قدرتمند اسرائیل که هیچ کشوری از کشورهای منطقه جرأت درگیری با اسرائیلی‌ها را نداشت؛ اما سپاه پاسداران توانست پاسخ کوبنده‌ای به جسارت حمله آن‌ها به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت سرداران عزیزمان بدهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از