حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
شاداب‌سازی ۲۵۷ مدرسه خوزستان
مسئول بسیج سازندگی سپاه خوزستان مطرح کرد:

شاداب‌سازی ۲۵۷ مدرسه خوزستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: تاکنون ۲۵۷ مدرسه و یک هزار و ۲۰۰ کلاس درس در حال «شاداب‌سازی» و مرمت هستند.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سید اسلام موسوی روز جمعه در گفتگوی رسانه‌ای در خصوص اجرای طرح شهید عجمیان در سطح استان خوزستان، اظهار کرد: طرح شهید عجمیان طرحی مشترک بین بسیج سازندگی، بسیج دانش‌آموزی و نوسازی مدارس است که در سال گذشته بخش نخست آن اجرایی و ۱۲۴ مدرسه در این طرح «شاداب‌سازی» شد.

 وی با بیان اینکه امسال نیز طرح شهید عجمیان ۲ در حال اجرایی‌شدن است، افزود: تاکنون ۲۵۷ مدرسه و یک هزار و ۲۰۰ کلاس درس در حال «شاداب‌سازی» و مرمت هستند.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: این طرح اکنون در ۱۷ شهرستان به‌صورت فعال از سوی گروه‌های جهادی در حال انجام است و تا یکم مهرماه ادامه دارد.

 وی یادآور شد: همچنین در زمینه ساخت‌وساز مدارس سنگی و سخت‌گذر نیز ۳۰ مدرسه به‌منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار، از صفر تا صد در حال بازسازی هستند.

 موسوی گفت: اکنون در شهرستان‌های اهواز و کارون تعمیر و سرویس کولرهای گازی نیز در قالب طرح شهید عجمیان ۳ در دستور کار است.

 وی بیان کرد: در ۱۷ شهرستان دیگر نیز طرح رنگ‌آمیزی و مرمت مدارس پیش‌بینی‌شده و سرویس دستگاه‌های سرمایشی در دستور کار قرار دارد، اما هنوز به‌صورت قرارگاهی نیست.

 فعالیت بیش از ۹۰۰ گروه جهادی بسیج دانش‌آموزی در طرح شهید عجمیان

 در ادامه علی نیکبخت از فعالیت ۹۴۸ گروه جهادی بسیج دانش‌آموزی در طرح شهید عجمیان ۲ خبر داد و اظهار کرد: این طرح با محوریت سازمان بسیج دانش‌آموزی و مشارکت دانش‌آموزان بسیجی در قالب گروه‌های جهادی با ۲ هدف تربیتی و نوسازی، بهسازی و شاداب‌سازی مدارس اجرایی می‌شود.

 وی با بیان اینکه هدف برخورداری دانش‌آموزان از فضای خوب آموزشی است، افزود: تعداد ۹۴۸ گروه جهادی بسیج دانش‌آموزی در سراسر استان خوزستان و در ۱۷ شهرستان به‌صورت فعال در این طرح مشارکت دارند.

 نماینده بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: بی شک ارتقای سطح خدمات‌دهی به دانش‌آموزان و رفع مشکلات مدارس می‌تواند به کیفیت آموزش و انگیزه دانش‌آموزان بخصوص در مناطق کم‌برخوردار بیفزاید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از