حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
بیست و یکم ماه رمضان؛

شبی که مقدرات یک سال تایید می‌شود

هیچ شبی در تمام سال به خوبى و فضيلت شب‌های قدر نمى‌رسد و به تعبیر امام صادق علیه‌السلام تقدیر یک سال انسان در این شب‌ها تایید می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی ساعدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون ارزش شب‌های قدر اظهار کرد: شهادت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام را خدمت مؤمنین، امت اسلامی، حجت‌بن‌الحسن و مقام معظم رهبری تسلیت می‌گویم.

وی افزود: یکی از شب‌های قدر، شب بیست و یکم ماه رمضان است، در روایات آمده است امام صادق علیه‌السلام می‌فرماید: منظور از لیلةالرغائب شب‌های بیست و یکم و بیست و دوم ماه مبارک رمضان است.

امام‌جمعه موقت هویزه گفت: امیدواریم خداوند تبارک‌وتعالی در این دو شب به همه مؤمنین توفیق استفاده بهینه را عطا کند تا با بهترین دعاها و نجوا و توجه به حضرت حق، از این دو شب بهره‌مند شوند. آینده هر انسانی در این دو شب رقم زده خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ساعدی گفت: در این شب‌های خاص ظهور امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، وحدت صفوف امت اسلامی، پیروزی مردم فلسطین، افزایش مقاومت آنها و ضعف دشمنان آنها را از خدا می‌خواهیم. این دو مسئله مهم‌ترین مسائل امت اسلامی هستند.

وی ادامه داد: امروز فرعونیان، یزیدیان و نمرودیان زمان در فلسطین در حال نسل‌کشی و کودک‌کشی هستند و به هیچ ارزش انسانی پایبند نیستند. جز خداوند هیچ‌کس نمی‌تواند به مردم فلسطین کمک کند. ان‌شاءالله خداوند در این ماه مبارک تقدیر امت فلسطین را پیروزی قرار دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از