حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
شب شعر عاشورایی برگزار می‌شود؛

شب شعر «بر آستان جانان» در چذابه

شب شعر «بر آستان جانان» در چذابه

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر در آستانه اربعین حسینی، شب شعر عاشورایی «بر آستان جانان» را در چذابه برگزار می‌کند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر؛ علی بهرامی با اشاره به برگزاری شب شعر عاشورایی «بر آستان جانان» در آستانه اربعین حسینی، اظهار کرد: این شب شعر با دعوت از شعرای شهرستان و برخی شاعران شهرهای اطراف در چذابه برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه امسال، هشتمین دوره این شب شعر به مناسبت ایام اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار می‌شود، افزود: این شب شعر پنجشنبه، یکم شهریورماه، ساعت ۲۰ در موکب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایانه مرزی چذابه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: در همین شب، آیین شعرخوانی در ساعت ۲۲ نیز در موکب شهرستان شوشتر در چذابه نیز برگزار می‌شود و شاعران به خوانش تازه‌ترین سروده‌های خود با موضوع عاشورا، زیارت اربعین و امام حسین (ع) می‌پردازند.

بهرامی بیان کرد: برپایی ایستگاه اجرای زنده نقاشی، برپایی آثار هنرمندان نقاش و خوشنویس با موضوع عاشورا نیز در کنار شب شعر، برنامه‌ریزی شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از