حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403

شرکت ۶۰درصد نوآموزان خوزستانی در طرح سنجش سلامت

شرکت ۶۰درصد نوآموزان خوزستانی در طرح سنجش سلامت

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: از خانواده‌ها می‌خواهیم در اسرع وقت نسبت به شرکت در طرح سنجش سلامت فرزندانشان اقدام کنند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان خوزستان؛ عبدالله حبیبی اظهار کرد: سنجش سلامت دانش‌آموزان از اواسط آبان‌ماه سال گذشته آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال ادامه دارد.

 وی افزود: سنجش سلامت برای همه نوآموزانی که قصد ورود به پایه اول را دارند در حال انجام است و از خانواده‌ها می‌خواهیم در اسرع وقت نسبت به شرکت در طرح سنجش سلامت فرزندانشان اقدام کنند.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: ثبت‌نام پایه اول از اواسط اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و خانواده‌ها باید پیش از آن، اول سنجش سلامت دانش‌آموز را انجام دهند و سپس برای ثبت‌نام در مدارس اقدام کنند.

 وی بیان کرد: ثبت‌نام نوآموزان در مدارس منوط به انجام سنجش سلامت است و همه نوآموزانی که در مقطع پیش‌دبستانی هستند باید از نظر سلامت سنجش شوند.

 حبیبی گفت: تاکنون حدود ۶۰ درصد نوآموزان خوزستانی در طرح سنجش سلامت شرکت کرده‌اند و امیدواریم ۴۰ درصد باقیمانده نیز در این مدت محدود در این طرح شرکت کنند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از