حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403

شناسایی گلوگاه‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی

شناسایی گلوگاه‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان گفت: انتظار داریم که در حوزه نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دقت و نظارت بیشتری داشته و گزارش اقدامات دستگاه‌ها را به این اداره‌کل ارسال کنید.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ یوسف محمودی در خصوص برگزاری جلسه هم‌اندیشی و توجیهی کارشناسان بازرسی فرمانداری‌های سطح استان اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه تشریح برنامه‌های بازرسان در سال جاری، هم‌اندیشی و استفاده از نظرات همه کارشناسان در پیشبرد اهداف این اداره کل بود.

 وی خطاب به کارشناسان فرمانداری‌ها افزود: انتظار داریم که در حوزه نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دقت و نظارت بیشتری داشته و گزارش اقدامات دستگاه‌ها را به این اداره‌کل ارسال کنید.

 مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور فقید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه، ادامه داد: راه شهید جمهور ادامه داشته و سیاست و خط کاری ما همان گفتمان و سیاست دولت و استاندار مبنی بر ارتقای سلامت اداری و پیشگیری از جرایم، تخلفات و مبارزه با فساد در هر سطحی است.

 وی عنوان کرد: لزوم انجام بازرسی‌های فعالانه و دارای زمان‌بندی از ادارات و دستگاه‌های مستقر در شهرستان، حضور در کمیسیون معاملات فرمانداری و شهرداری‌ها به‌عنوان عضو ناظر، پیگیری مشکلات مردمی، نظارت بر انجام ملاقات‌های عمومی مدیران، لزوم تکریم ارباب‌رجوع، بروز رسانی و پاسخگویی سریع به موضوعات ارسالی در کارتابل سامد و سامانه رسیدگی به شکایات وزارت کشور از جمله مأموریت‌های تعیین شده برای بازرسان شهرستانی است.

 محمودی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت اساتید مجرب در جهت ارتقاء سطح عملکرد و توانمندی بازرسان، بروز رسانی اطلاعات جهت اشراف هر چه بیشتر بر قوانین، مقررات و تقویت جایگاه بازرسان از جمله اقدامات آموزشی صورت‌گرفته است.

 استان خوزستان با ۳۱ شهرستان یکی از استان‌های بزرگ کشور به شمار می‌رود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از