حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
با شهدا؛

شهادت آرزوی من است

شهادت آرزوی من است

من عشق و علاقه زیادی به وطن عزیزم دارم و می‌خواهم برای وطن خود فردی مفید باشم. امیدوارم روزی در جبهه جنگ علیه کفر و مبارزه در راه خدا کشته شوم.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید محمود رومی پور در دوم تیر ۱۳۴۱، در شهرستان اندیمشک دیده به جهان گشود. پدرش پنجعلی و مادرش معصومه نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. ازدواج کرد. به‌عنوان پاسدار کمیته انقلاب اسلامی خدمت می‌کرد. هشتم شهریور ۱۳۶۰، در تهران توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق بر اثر انفجار نارنجک به شهادت رسید. مزار وی در بهشت زهرای زادگاهش واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید محمود رومی پور:

اینجانب محمود رومی پور فرزند پنجعلی متولد ۱۳۴۱ به اطلاع بستگانم می‌رسانم که اکنون من کسی را ندارم و هیچ‌کس مسئولیت مرا قبول ندارد و نخواهد داشت. پس من به اطلاع کلیه کسانی که مملکت را اداره می‌کنند می‌رسانم اگر هر گونه اتفاقی برای من بیفتد هیچ‌کس مسئول آن نیست؛ چون کسی مسئول من نیست.

 من اکنون در خانه پدربزرگم به سر می‌برم. آن‌ها برای رضای خدا به من اجازه داده‌اند که کنار آن‌ها زندگی کنم و دخالتی در زندگی من ندارند. خودم اختیار خود را در دست دارم و کسی هم نیست به من دستور بدهد، به‌جز اینکه در کارهای انجام‌وظیفه که در بسیج دارم و اگر هم برای من اتفاقی افتاد کسی از خانواده‌ام مسئول نیست.

 من عشق و علاقه زیادی به وطن عزیزم دارم و می‌خواهم برای وطن خود فردی مفید باشم. در ستاد بسیج اندیمشک شرکت کردم.

من ثروت و مالی ندارم زندگی در کنار مادرم را دوست دارم و امیدوارم روزی در جبهه جنگ علیه کفر و مبارزه در راه خدا کشته شوم. مادر عزیزم امیدوارم از من راضی باشی؛ چون که من هیچ خدمتی به تو نکرده‌ام و مرا باید ببخشی.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از