حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دبیر قرارگاه گام دوم استان خوزستان:

شهادت هنیه پایان عمر سیاه رژیم اسرائیل است

شهادت هنیه پایان عمر سیاه رژیم اسرائیل است

دبیر قرارگاه گام دوم استان خوزستان گفت: ترور شهید هنیه نشانه دیگری برای نزدیک‌شدن به پایان عمر سیاه این رژیم سفاک است و قطعاً افتخاری برای حماس و ذلتی برای رژیم جعلی صهیونیستی به حساب می‌آید.

امین ترابی‌پور در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛  پیرامون ترور دلخراش رئیس‌دفتر جنبش سیاسی حماس توسط رژیم صهیونیستی که به درج رفیع شهادت نائل شد، اظهار کرد: شهید اسماعیل هنیه مهمان کشور ما بود و به رسم مناسبات دیپلماتیک برای مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری به ایران آمده بودند.

وی افزود: شهید هنیه باتوجه به نوع کار، موقعیت و جایگاهشان با پاسپورت دیپلماتیک سفر می‌کردند و از جهت حقوق بین‌الملل ایشان مصونیت سیاسی داشتند و حقوق بین‌الملل در این زمینه روشن و شفاف است.

دبیر قرارگاه گام دوم استان خوزستان با بیان اینکه حقوق بین‌الملل در روابط دیپلماتیک روشن و شفاف است گفت: این رفتار ددمنشانه و وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی نشان از عدم رعایت قواعد و قوانین دیپلماتیک بین‌المللی دارد و رفتار تکراری و خصلت این رژیم جنایتکار است.

ترابی‌پور بیان کرد: این نوع ترورهای دولتی نشان از این دارد که رژیم صهیونیستی از رویارویی مستقیم با جریان مقاومت، خط مقاومت و نیروهای حزب‌الله بسیار واهمه دارد و به جبران شکست‌های مکرری که در تاریخ این رژیم ثبت شده است دست به چنین ترورهای وحشیانه‌ای می‌زند.

وی ادامه داد: رژیم اشغالگر با ترور اسماعیل هنیه قصد خودنمایی و نوعی زورآزمایی داشت که البته یک اشتباه راهبردی است در واقع رژیم صهیونیستی در یک تله نظامی و امنیتی خواهد افتاد و قطعاً تبعات سنگینی برای رژیم صهیونیستی در پی خواهد داشت.

دبیر قرارگاه گام دوم استان خوزستان اضافه کرد: شهید هنیه مجاهد و پرچمدار نهضت آزادی قدس شریف، با تلاش‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بوده است.

ترابی‌پور عنوان کرد: شهادت شخصی مثل اسماعیل هنیه پایان راه مقاومت نیست و قطعاً خون این شهدا باعث بارور و تنومند شدن درخت مقاومت می‌شود که با خون‌های پاک شهدا و مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین آبیاری خواهد شد و در مقابل اسرائیل همچون خار و خاشاکی بی‌بنیاد است و با هر بادی به سویی پرتاب می‌شود.

وی گفت: ترور شهید هنیه نشانه دیگری برای نزدیک‌شدن به پایان عمر سیاه این رژیم سفاک است و قطعاً افتخاری برای حماس و ذلتی برای رژیم جعلی صهیونیستی به حساب می‌آید که ثابت کرد صهیونیست با شهید کردن مبارزان غیور حماس، دستانی بسته در مقابل مشت‌های آهنین فلسطینیان دارد.

دبیر قرارگاه گام دوم استان خوزستان ادامه داد: وجه دوم این اقدام اسرائیل به چالش کشاندن کشور جمهوری اسلامی ایران برای ورود به یک منازعه بین‌المللی و منطقه‌ای است.

ترابی‌پور بیان کرد: ما در مناسبت‌های امنیتی و نظامی بارها و بارها شاهد تدابیر بسیار خوب نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در مقابل این شیطنت‌ها، ترورها و حمله‌ها بوده‌ایم.

وی افزود: آنچه که مسلم است جمهوری اسلامی با عقلانیت و درایت و بر اساس حقوق بین‌الملل پاسخ لازم را به رژیم صهیونیستی و همه عواملی که پشت پرده جنایت‌های اسرائیل منحوس ایستاده است و قصد تحریک منطقه و جبهه مقاومت را دارند خواهد داد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از