حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

شهدا در دامان پاک مادرانی قرآنی پرورش یافتند

شهدا در دامان پاک مادرانی قرآنی پرورش یافتند

مدیرآموزش وپرورش شادگان گفت: پدران و مادران شهدا با تعالیم قرآنی و اسلامی، فرزند خود را تربیت و برای حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کردند

امیر حداد پوردرگفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی«رهیاب» پیرامون طرح سپاس در شادگان اظهار کرد:دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگرای آنان کم است.

وی با بیان اینکه مادران شهدا سروقامتان صبر ومقاومت هستند، افزود:  اولیا، مادران، معلمان و استادان و کسانی که در زندگی راه و روش به ما یاد داده‌اند و بر گردن ما حق دارند باید تقدیر و تشکر شود زیرا امروز شهدای ما تقویت یافتگان کسانی هستند که به حضرت زهرا و حضرت زینب سلام الله علیها اقتدا کردند.

حدادپور گفت: ارائه الگوی ناب واسلامی از وظایف ذاتی آموزش و پرورش است تا روحیه جهاد و شهادت را در دانش آموزان وجوانان این مرز وبوم  را زنده نگه دارد همان‌طور که رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای فرمودند:«یاد شهدا، افتخارات شهدا، عزت شهدا را همه باید نصب العین خودشان قرار بدهند، نگذارید فراموش بشود، شما غفلت کنید، نیروهای انقلاب غفلت کنند، نیروهای مومن غفلت کنند، نفوذی های دشمن از آن طرف وارد می شوند و چیزی هم طلب‌کار می شوند. من عقیده راسخ دارم بر اینکه یکی از نیازهای اساسی کشور، زنده نگه داشتن نام شهداست. بزرگداشت شهدا برای آینده این کشور، حیاتی و ضروری است.»

 مدیرآموزش وپرورش شادگان بیان کرد: مادران و همسران شهدا، الگوی صبر و استقامت هستند، مراسمی با هدف تکریم و تجلیل از مادران معظم شهدا و گرامیداشت یاد شهدا در شادگان به منظور ارتقای سطح انگیزه دانش آموزان نسبت به آرمان‌های ملی و تمدن انقلاب اسلامی برگزارشد تا علاوه بر تکریم آنان، دانش آموزان نیز با فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا شوند.

وی افزود: بزرگداشت شهدا، دمیدن روحی تازه درکالبد جامعه است ونسیمی روح افزا در دل‌ها و چشم‌ها و گوش‌ها را نوید می دهد.از برکات انقلاب اسلامی که نهالش توسط معمار کبیر آن حضرت امام خمینی (ره) برای بیداری جوامع بشری و اسلامی غرس شد؛ تربیت قهرمانان و دلاورانی بود که در هشت سال دفاع مقدس درخشیدند و حماسه‌ها آفریدند و شهدای عزیز آن، فائزین و قهرمانان دنیا و آخرت هستند.

پایان پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از