حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبر:

شهید مرمزی به ندای الهی لبیک گفت

شهید مرمزی به ندای الهی لبیک گفت

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید مرمزی برای حفاظت و پاسداری از امنیت کشورمان و مرزهای شرقی مأمور شده بود و جان شیرین خود را در کف اخلاص نهاد و به ندای الهی یا ایها النفس مطمئنه لبیک گفت.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ آیت‌الله محسن حیدری ظهر امروز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید ابراهیم مرمزی اظهار کرد: به نوبه خودم تبریک و تسلیت عرض می‌کنم شهادت این شهید بزرگوار، جوان مجاهد و پرشور دشت آزادگان را که در راه امنیت انتخابات شهید شد.

 وی افزود: شهید مرمزی برای حفاظت و پاسداری از امنیت کشورمان و مرزهای شرقی مأمور شده بود و جان شیرین خود را در کف اخلاص نهاد و به ندای الهی یا ایها النفس مطمئنه لبیک گفت.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شهادت شهید عزیز ابراهیم مرمزی را به مردم شهیدپرور سوسنگرد که این جوان را پرورش دادند مخصوصاً به بستگان و طایفه مجاهد مرمزی، به نیروهای انتظامی و مرزبانی تسلیت عرض می‌کنم.

 وی با بیان اینکه این شهید در راه انتخابات شهید شد، گفت: نقش انتخابات بسیار جدی و سرنوشت‌ساز است و مقام معظم رهبری فرمودند: حضور حداکثری و پرشور در انتخابات تضمین‌کننده عزت و کرامت ملت است و در سایه این حضور مردمی مشکلات داخلی و خارجی حل و توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.

 آیت‌الله حیدری در خصوص شهید جمهور آیت‌الله رئیسی گفت: رئیس‌جمهور شهید در سه سال خدمت خود معجزه آفرید خدمات خالصانه بسیاری را انجام داد خصوصاً برای استان خوزستان کارهای مختلفی انجام داد؛ لذا ما باید همواره از نظر تلاش و اخلاص پیرو و رهرو آن شهید جمهور و همچنین شهید انتخابات شهید مرمزی باشیم.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از