حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
در گفتگو با«رهیاب»؛

مشارکت در انتخابات ضربه‌محکم به استکبار جهانی‌است

مشارکت در انتخابات ضربه‌محکم به استکبار جهانی‌است

سردار علی فدوی گفت: برای تودهنی زدن به آمریکا و هم‌پیمانان آن‌ها، مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه، مشارکت حداکثری را نشان خواهند داد.

 سردار علی فدوی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ پیرامون مشارکت انتخابات اظهار کرد: سربلندی و اقتدار ایران‌اسلامی در ۴۵ سال گذشته به دلیل حضور همیشه مردم در صحنه است و این ضمانت خداوند است که همواره طرفدار و یاری‌گر جبهه‌حق است.

وی با بیان اینکه در هیچ نقطه جهان، این‌گونه جبهه‌استکبار علیه ملتی دسیسه نمی‌کند، افزود: ایستادگی و مقاومت مردم ایران باعث شده تا دشمن نیز به شکست خود معترف باشد و جرأت شلیک‌کردن حتی یک گلوله به سمت ایران را به خود راه ندهد.

جانشین فرمانده سپاه گفت: ما به این آمادگی ادامه می‌دهیم؛ چون خداوند فرموده برای مقابله با دشمنانی که حتی در آینده ممکن است با آن روبرو شوید، باید آماده باشید.

فدوی ادامه داد: دشمنی‌ها با جمهوری‌اسلامی فقط جنگ سخت نیست تاکنون کسی جرات نکرده یک تیر به سمت ما شلیک کند؛ اما دشمنی‌ها متوقف نشده و شاهد جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای هستیم و جنگ‌ترکیبی سال گذشته نیز بدترین جنگ آن‌ها علیه انقلاب بود.

جانشین فرمانده سپاه انتخابات را یکی از تجلی‌های نظام جمهوری‌اسلامی ایران دانست و گفت: برای تودهنی زدن به آمریکا و هم‌پیمانان آن‌ها، مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه، مشارکت حداکثری را نشان خواهند داد، این انتخابات است که دوباره برای صدمین بار دشمنان ما را شکست داده و ناامید خواهد کرد.

وی عنوان کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز کشور، به دلیل ایستادگی مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبارجهانی است و برای حل آن باید سختی‌ها را تحمل کرد و از دستورات الهی و تعالیم‌قرآنی پیروی کنیم، با نگاه با توانمندی‌های داخلی می‌توان بر دشمن پیروز شد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از