حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
عرضه شیرخشک دولتی در خوزستان؛

شیرخشک یارانه‌ای با ارائه کد ملی عرضه می‌شود

شیرخشک یارانه‌ای با ارائه کد ملی عرضه می‌شود

بر اساس اعلام معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، خانواده‌ها می‌توانند با ارائه اصل یا تصویر شناسنامه نوزاد زیر دو سال، برای خرید ماهانه ۱۰ قوطی شیرخشک با قیمت دولتی و یارانه‌ای، از داروخانه‌ها اقدام کنند.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز امروز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شما می‌توانید با استفاده از برنامه کاربردی تی‌تک، شیرخشک مورد نظر خود را از نزدیک‌ترین داروخانه جستجو کنید.

در این اطلاعیه آمده است: سهمیه ماهیانه شیرخشک معمولی برای نوزادان زیر دو سال، ۱۰ قوطی یارانه‌ای به‌اضافه ۱۰ قوطی آزاد، برای کودکان دو تا ۶ سال ۱۰ قوطی آزاد و همچنین کودکان ۶ سال به بالا یک قوطی به‌صورت آزاد است.

همچنین بر اساس شرایط اعلام شده، ارائه اصل یا تصویر شناسنامه نوزاد برای دریافت شیرخشک معمولی و ارائه اصل یا تصویر شناسنامه نوزاد و نسخه پزشک متخصص برای دریافت شیرخشک رژیمی الزامی است؛ سپس داروخانه باید اطلاعات دریافتی را در سامانه تی‌تک یا بیمه سلامت ثبت کرده و اقدام به تحویل شیرخشک کنند.

شهروندان می‌توانند در تماس با سامانه ۱۹۰ یا شماره ۹۱۰۰۱۰۹۰-۰۶۱ هرگونه ابهام، کمبود و یا شکایت در عرضه شیرخشک را گزارش کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از