حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

ضرورت راه‌اندازی یک مرکز رشد فناوری فرهنگی

ضرورت راه‌اندازی یک مرکز رشد فناوری فرهنگی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: راه‌اندازی یک مرکز رشد فناوری فرهنگی در خوزستان ضرورت دارد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مجید منادی روز یکشنبه در نخستین نشست کارگروه نوآوری و توسعه فناوری‌های فرهنگ بنیان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: برای ایجاد مرکز رشد فناوری فرهنگی در حال پیگیری هستیم تا این مرکز به‌عنوان مرکزی شتاب‌دهنده و هم‌افزا برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فرهنگی عمل کند.

 وی با اشاره به شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فرهنگ و هنر در خوزستان افزود: شرکت‌های متعددی در زمینه بازی و نرم‌افزار، سامانه‌های آموزشی و... در استان زیر نظر پاک علم و فناوری خوزستان در حال فعالیت هستند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به هماهنگی انجام شده با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان به‌منظور پیگیری راه‌اندازی مرکز رشد نیز اشاره و بیان کرد: بر اساس دغدغه‌های فعالان این بخش باید دو یا سه مورد از این دغدغه‌های مهم این شرکت‌ها به‌صورت اولویت‌بندی در دستور کار قرار گیرد و با هم‌افزایی دستگاه‌های مربوطه که همگی آماده فعالیت و همکاری هستند کار را جلو ببریم.

 وی در بخش دیگر سخنان خود از تلاش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فرهنگ که از عنصر خلاقیت و فناوری برای توسعه مباحث فرهنگی بهره‌مند هستند قدردانی کرد.

 بر اساس این گزارش نخستین کارگروه نوآوری و توسعه فعالیت‌های فرهنگ بنیان در خوزستان با حضور تعدادی از فعالان و مدیران شرکت‌ها و مؤسسات فرهنگی دانش‌بنیان ذیل پارک علم و فناوری و همچنین جمعی از مسئولان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد.

 در این نشست فعالان شرکت‌های فرهنگ بنیان به بیان دیدگاه‌ها دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات خود پرداختند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از