حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان مطرح کرد:

خوزستان رتبه اول در طرح مهارت‌آموزی سربازان

خوزستان رتبه اول در طرح مهارت‌آموزی سربازان

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: مراکزی برای آموزش سربازان پیش‌بینی شده است که کارکنان وظیفه پس از آموزش‌های مقدماتی وارد این مراکز می‌شوند و برابر سلایق خود در یک بخش مشغول حرفه‌آموزی می‌گردند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سردار حسن شاهوار پور در نشست خبری دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه سپاه استان خوزستان اظهار کرد: این دوره‌ها از اقداماتی بود که طی سال‌های اخیر با تدبیر مقام معظم رهبری برای حرفه‌آموزی سربازان و آشنایی با مهارت اشتغال برنامه‌ریزی شد.

وی با بیان اینکه در استان خوزستان حرکت بسیار خوبی برای مهارت‌آموزی سربازان در حال پیگیری و اقدام است، افزود: مراکزی برای آموزش سربازان پیش‌بینی شده است که کارکنان وظیفه پس از آموزش‌های مقدماتی وارد این مراکز می‌شوند و برابر سلایق خود در یک بخش مشغول حرفه‌آموزی می‌گردند.

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: از سال ۱۴۰۲ نیز مسابقه‌ای برای برترین‌ها در مهارت‌آموزی در ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد که سربازان سپاه حضرت ولیعصر موفق به کسب مقام شدند و استان خوزستان به دلیل تلاش‌هایش در این حوزه در رتبه‌های اول کشور قرار گرفت.

شاهوارپور ادامه داد: امسال نیز در تلاشیم بتوانیم در رقابت‌های مهارت‌آموزی مقام کسب کنیم و بر همین اساس ابتدا در سطح استان خوزستان، آزمونی در ۲۰ رشته مختلف که سربازان مهارت آموخته‌اند، پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه از ۱۶ تیر ماه ثبت‌نام برای رقابت‌های مهارت‌آموزی سربازان شروع شده و تا یکم مردادماه ادامه دارد، عنوان کرد: امیدواریم در این ۲۰ رشته سربازان سپاه حضرت ولیعصر (عج) باز هم بدرخشند و همانند قبل خوزستان را در رتبه‌های نخست کشور ببینیم.

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: از همه سربازان نیروهای مسلح نیز انتظار می‌رود که در جهت تدابیر مراکز مهارت‌آموزی که مورد تأکید مقام معظم رهبری هست گام بردارند تا اتفاقات مهم و شایسته‌ای پیش بیاید و بتوانیم کارکنان وظیفه را پس از خدمت در مقام‌ها و مسئولیت‌های مهم ببینیم.

شاهوار پور اظهار داشت: از هلال احمر و سازمان فنی و حرفه‌ای و همه دستگاه‌های که در این حوزه همکاری دارند، تشکر می‌کنیم و امید است این رویداد را با کیفیت و شایستگی پشت‌سر بگذاریم.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از