حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرمانده انتظامی کشور مطرح کرد:

طرح نور سدی در برابر خیال خام دشمن

طرح نور سدی در برابر خیال خام دشمن

فرمانده انتظامی کشور گفت: اجرا و استمرار بر «طرح نور»، اقدامی مؤثر در جهت خنثی‌کردن توطئه‌های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی دشمن است.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سردار احمدرضا رادان امروز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه خوزستان، اعضای مجلس خبرگان، سران اقوام و طوایف در حمایت از طرح نور، اظهار کرد: حجاب و عفاف موضوعی کاملاً فرهنگی و اجتماعی است و دشمن سعی دارد موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند.

وی ضمن تشکر از استقبال سران ایلات و طوائف خوزستان در حمایت از حجاب و عفاف افزود: باید قبول کنیم که دشمن بعد از دفاع مقدس جنگ نرم را شروع کرد و هجمه را با آهنگ دیگری آغاز کرده است، بنابراین دریچه‌ای دیگر از جنگ ذهن‌ها، جنگ شناختی و جنگ نرم را به میدان آوردند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه هجمه دشمن زیرکانه و با ملودی خاص به دنبال فریب مردم است، گفت: دشمن دین، خانواده، مکتب، حیا و غیرت ما را هدف گرفته است از سوی دیگر حیا، عفت دخترانمان و غیرت مردان ما را در تیررس قرار داده است، دشمن این جنگ نرم را طوری طراحی کرده که اگر در درون آتش باشیم؛ سوزش این آتش مهلک را متوجه نمی‌شویم و اصل دعوا همین‌جاست.

 سردار رادان با اشاره به سنگ تمام گذاشتن مردم خوزستان در دفاع مقدس عنوان کرد: ماجرای بی‌حجابی از آنجا شروع شد که ظالم لباس مظلوم را به تن کرد. باتوجه‌به اینکه همواره استان خوزستان حامی و پشتیان مظلوم بودند و بر ظالم تاختند، اکنون نیز باید در میدان بیایند و سرباز این جنگ نرم شوند.

 وی تصریح کرد: قصه پر غصه این موضوع این است که چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام‌آرام غیرت گرفته می‌شود، محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود. هرگاه محیط برای مردان و زنان باغیرت ما عادی شد، یعنی یک ارزش شکل می‌گیرد در جایی که بی‌ارزش‌ترین، ارزش‌ها از منظر دین و قرآن و اسلام است.

 فرمانده فراجا عنوان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در فتنه ۸۸ مبنی بر اینکه دشمنان انقلاب را تا لبه پرتگاه بردند؛ اکنون نیز این هجمه ما را غافل و غافلگیر کرده است و این همان روند نظریه نافرمانی مدنی است.

 سردار رادان با بیان این نکته که هجمه‌ای نسبت به غیرت و عفت و حیای ایرانیان صورت‌گرفته و همه مأمور صیانت از جوانان در برای هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام و ایران هستیم، افزود: دشمن به دنبال قبح‌شکنی در زمینه حیا و عفت در جامعه بوده و برنامه‌های فراوانی را در این مسیر طراحی و عملیاتی نموده است؛ ولی متأسفانه ما برنامه‌ای در مقابله با این مسیر نداشتیم.

 فرمانده انتظامی کشور عنوان کرد: در این بازه زمانی به پرونده‌هایی رسیده‌ایم که در آینده نزدیک آن‌ها را نشان خواهیم داد تا ببینید دشمن چه نقشه‌هایی را برای ضربه به حیا و غیرت و خانواده‌های ما طراحی کرده است.

 وی با بیان اینکه حجاب به معنای چادر نیست؛ گفت: هر مقنعه، چادر و روسری برای دشمن پرچمی است که تا بالا باشد سرافرازی شهدا، کشور، خانواده، مردان و زنان را به دنبال دارد.

 رادان ادامه داد: هوشیاری مردم، علما، خانواده شهدا، رؤسای قوا و حمایت از سربازان وطن در این جنگ نرم، دشمن را کلافه و سردرگم کرده است و حضور این روزهای زنان و مردان، دختران و پسران و تمام مردم راهبُرد دشمن را تغییر داده و نفوذش از بین رفته است.

وی بیان کرد: اگر کل نظام و پلیس در میدان باشند ولی مردم وسط میدان نباشند، نتیجه‌ای به دست نخواهد آمد و کار به جایی نمی‌رسد.

  
  انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از