حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس شورای شهر اهواز:

طوفان‌الاقصی چهره واقعی اسرائیل را آشکار ساخت

طوفان‌الاقصی چهره واقعی اسرائیل را آشکار ساخت

رئیس شورای شهر اهواز گفت: جنایات وحشیانه اسرائیل نسبت به مردم مظلوم غزه، چهره کریه و دور از انسانیت این رژیم را بیش‌ازپیش آشکار ساخت.

سید علی پورموسوی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: روز جهانی قدس یک روز ملی و محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف است. روزی است که سردمداران کفر و گردنکشان عالم خواهند فهمید در برابر یک جریان حق‌گرا و ستم‌ستیز به نام انقلاب اسلامی در جهان قرار دارند.

وی افزود: پیش از این رژیم جنایت‌کار اسرائیل به عنوان دموکراسی منطقه خاورمیانه شناخته شده بود؛ اما امروز با جنایات وحشیانه‌ای که به مردم مظلوم غزه تحمیل کرده است، پرده‌ها برداشته شده و ذات اصلی این رژیم آشکار شده است. امروز دیگر در دنیا کسی نیست که اسرائیل را به عنوان جریان دموکرات و قانون‌مدار تلقی کند؛ بلکه به عنوان یکی از منفورترین جنایت‌کاران رژیم‌های عالم مطرح می‌شود.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران نظامی ایران نشان از استیصال و ضعف این رژیم در برابر عملیات طوفان‌الاقصی و مقاومت مردم غزه است و به‌زودی پاسخ پشیمان‌کننده‌ای در برابر آن دریافت خواهد کرد.

پورموسوی با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: طرفداری و حمایت از مردم مسلمان غزه در روز قدس فریاد همه ملت‌ها و امت اسلامی خواهد بود و این فریادها و مشت‌های گره کرده قطعاً نابودی پایه‌های ظلم و استکبار را در جهان در پی خواهد داشت.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم به حضور پر شور در مراسم روز قدس بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعاً پرصلابت‌تر از گذشته شرکت خواهیم کرد و با حمایت از مردم ستمدیده غزه، خشم و انزجار خود را جنایات شنیع این رژیم منفور صهیونیستی اعلام می‌داریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از