حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

طوفان اقصی نقطه عطف تاریخی است

طوفان اقصی نقطه عطف تاریخی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:ملیات طوفان الاقصی گام اول و ضربه اول به رژیم بود مانند عملیات آزادسازی بستان در دفاع مقدس که پیروزی های زیادی به دنبال داشت و منجر به عملیات فتح المبین و سپس آزادی خرمشهر شد.

به گزارش «رهیاب»، آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، در اجتماع مردمی «از مقاومت دزفول تا پایداری غزه»، اظهار کرد: مقاومت غزه دربرابر توحش صهیونیست‌ها یک تقابل تمدنی است؛ محوری مدعی حقوق بشر و مدعی تمدن نوین که امروز وحشیانه با خوی حیوانی اما با ظاهری شیک و متمدنانه، فاشیسم جدید و هولوکاست جدیدی را شکل داده اند.

 

وی با اشاره به ابعاد مقاومت تمدنی غزه، عنوان کرد: طوفان اقصی نقطه عطف تاریخی است و ما نباید در این نقطه عطف، بی تفاوت و تماشاچی باشیم.

 

کعبی عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی گام اول و ضربه اول به رژیم بود مانند عملیات آزادسازی بستان در دفاع مقدس که پیروزی های زیادی به دنبال داشت و منجر به عملیات فتح المبین و سپس آزادی خرمشهر شد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مقاومت اسلامی یک راهبرد بنیادین به نام وحدت ساحات یا همپوشانی میدان‌ها دارد و میدان مقاومت اسلامی در همه منطقه یکی است و این حلقه‌های بهم پیوسته‌ درصورت لزوم، وارد عمل می‌شوند.

 

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رژیم صهیونیستی ناچار به آتش بس خواهد بود اما باید منتظر ضربات بعدی باشد؛ فتح الفتوح طوفان الاقصی و تحولات بزرگ اخیر بسترساز تحولات جهانی برای ظهور منجی عالم بشریت است.

 

وی افزود: ما و همه امت اسلامی درقبال این نسل کشی و تحولات بزرگ میدان نبرد با رژیم صهیونسیتی باید در میدان باشیم و به وظایف خود عمل کنیم؛ در این نبرد هیچکس تماشاچی نباشد و هرکسی باید نقش خود را پیدا کند؛ وظیفه ما مقاومت فرهنگی، اقتصادی، ایمانی، اجتماعی، امنیتی، رسانه‌ای و مقاومت در عرصه افکار عمومی، حقوقی و دیپلماسی است.

 

کعبی عنوان کرد: رزمندگان عملیات طوفان الاقصی همان کودکانی هستند که در انتفاضه اول و دوم فلسطین با سنگ مبارزه میکردند وامروز موشک‌هایشان به تل اویو می‌رسد و شکست نظامی، سیاسی و اطلاعاتی را بر رژیم تحمیل کردند.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری درباره قتل عام کودکان و تعداد بالایی از مردم غزه، گفت: رژیم نگران است کودکان غزه بزرگ شوند و با زدن تیرخلاص بر پیکر رژیم، مسجدالاقصی را آزاد کنند و به همین دلیل کودکان را می‌کشد.

پایان پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از