حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه؛

عطر لاله‌های فاطمی در خوزستان می‌پیچد

عطر لاله‌های فاطمی در خوزستان می‌پیچد

۱۴ لاله بی‌نشان مهمان مردم شهیدپرور خوزستان هستند تا در ایام فاطمیه زینت بخش محفل فاطمی مردم عزادار استان باشند.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛ بار دیگر کوچه پس کوچه‌های شهرهای مختلف خوزستان عطر و بوی شهدا گرفت. مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار در قدرشناسی از شهدای گمنامی که با نام و نشان رفتند و خوشنام تر از همیشه بازگشتند تا بگویند در راه اسلام، به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عمل کرده و با نثار خون خود پشتیبان ولایت فقیه شدند تا به مملکتشان آسیبی نرسد و چه عاشقانه در راه دفاع از آب و خاک و ناموس ایران اسلامی جانفشانی کرده و به دیدار معبود شتافتند، حضور یافتند.

 شهدایی که سالهای دور برای دفاع از این مرز و بوم فدا شدند و امروز با چند تکه استخوان و پلاکی برگشته اند تا  دوباره این استان عطر و فضای روزهای هشت سال دفاع مقدس را بگیرد.

 آمده اند تا ما بیدار شویم و راهمان را گم نکنیم و بدانیم که هر چه داریم مرهون خون‌های مطهری است که برای  امنیت و آسایش ما فدا شدند.

همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهواز تشییع می‌شود.

پیکر پاک این شهید لاله بی‌نشان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در شهر اهواز تشییع خواهد شد و مردم این دیار با لاله ‌بی‌نشان وداع می‌کنند.

قرار است پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام پس از تشییع بر دستان مردم اهواز و اهالی دیار شهید میلاد جهانگیری‌نژاد و شهید سینا آقاجری در پارک صداقت واقع در کوی شهید باهنر این شهر آرام بگیرد.

پیکر این شهید گمنام در روزهای گذشته همراه با پیکر پاک و مطهر چند شهید دیگر از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهوازاز معراج شهدای تهران  به استان خوزستان انتقال یافت و هم‌اکنون در این شهر حضور دارد.

این شهید گمنام یکی از ۱۴ لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در خوزستان تشییع می‌شوند و در ۱۴ نقطه از این استان شهیدپرور آرام می‌گیرند.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از