حالت تاریک
یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403
جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

عملیات وعده صادق را مرهون شهداییم

عملیات وعده صادق را مرهون شهداییم

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: اگر ایران توانست در عملیات وعده صادق سیلی محکمی به استکبار بزند به‌واسطه قدرتی است که شهیدان به نظام جمهوری اسلامی هدیه کردند.

سردار مسعود فلاحی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام اظهار کرد: امروز مراسم تشییع دو شهید گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس، منصور عزیزپور محمدی و غلامعلی عشیری است که پس از سال‌های طولانی به زادگاه خود بازگشته‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه هر ملتی شهادت دارد، اسارت ندارد، افزود: در واقع هر ملتی که در راه خدا و دفاع از وطن به استقبال شهادت می‌رود و آن را رسیدن به سعادت و رستگاری می‌داند، قطعاً هیچ نیرویی توان ایستادگی در برابر آن را ندارد و آن ملت همواره موفق و سربلند خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: تمام عزت و اقتدار امروز کشور مرهون شهیدان، ایثارگران و رزمندگانی است که با حماسه‌آفرینی در طول دوران جنگ تحمیلی، ایران اسلامی را به اوج عزت و اقتدار رساندند.

سردار فلاحی بیان کرد: اگر ایران توانست در عملیات وعده صادق سیلی محکمی به استکبار بزند به‌واسطه استقلال، اتحاد و انسجام ملت ایران و صلابت و قدرتی است که شهیدان به نظام جمهوری اسلامی هدیه کردند.

وی تصریح کرد: دشمن باید بداند که ملت ما هر روز مستحکم‌تر به مسیر خود در راه آرمان‌های شهدا ادامه می‌دهد و با بصیرت‌افزایی و آگاهی نسل‌های بعدی که پرچم‌داران آینده این کشور هستند پایه‌های این نظام و انقلاب را عمیق‌تر خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از