حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403

عملیات پهپادی سپاه هیمنه اسرائیل را درهم شکست

عملیات پهپادی سپاه هیمنه اسرائیل را درهم شکست

فرمانده سپاه شادگان گفت: در این عملیات جمهوری اسلامی ایران در جبهه حق علیه کفر پیروز شد، هیبت و هیمنه دروغین رژیم غاصب کودک کش صهیونیستی اسرائیل را شکست داد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»؛ امروز صبح شیوخ و بزرگان عشایر شادگان به همراه امام جمعه شهرستان با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شادگان و دیدار با سرهنگ علی فرحانی حمایت خود را از عملیات «وعده صادق»سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده و از این پاسخ کوبنده تشکر و قدردانی نمودند.

علی فرحانی  در این دیدار اظهار کرد: دستاورد مهمی که ایران در این عملیات به دست آورد این بود که جمهوری اسلامی ایران در جبهه حق علیه کفر پیروز شد، هیبت و هیمنه دروغین رژیم غاصب کودک کش صهیونیستی اسرائیل را شکست داد.

فرمانده سپاه شادگان افزود: حمایت و پشتبانی مردم از جمهموری اسلامی ایران بود که تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم فاسد صهیونیستی علیه ملت ایران  یکی پس از دیگری خنثی می‌شود، حمایت مردم مایه افتدار و افتخار در مقابله با ظلم و استبداد می‌باشد.

شیخ توفیق مقدم به نیابت از شیوخ در این دیدار کفت: امروز ما در سپاه شادگان حاضر شدیم که پیام قدردانی و تشکر همه مردم و جوانان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای این عملیات غرور آفرین اعلام کنیم، برای ما یک افتخار و عزت است که زیر پرچم اسلام و در یک نظام مردم سالار زندگی می کنیم.

شیخ توفیق ادامه داد: این عملیات که توسط سپاه پاسداران و با ایام عید سعید فطر همراه بود یک عید دوم امت اسلامی بوده است و ما به این نظام و رهبرعزیز انقلاب افتخار می کنیم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از