حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

فاز دوم میدان تره‌وبار اهواز به بهره‌برداری رسید

فاز دوم میدان تره‌وبار اهواز به بهره‌برداری رسید

پروژه فاز دوم میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز به مساحت ۱۰ هکتار با مشارکت بخش خصوصی در ۳۹ غرفه به ارزش ۹۸۰ میلیارد ریال پس از ۱۲ سال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب »؛ احمد موالی زاده شامگاه سه شنبه در آیین بهره‌برداری از فاز دوم میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز بیان کرد: میدان تره و بار اهواز در مقایسه با دیگر کلان‌شهرها باید در وضعیت مناسبتری قرار گیرد.

وی افتتاح فاز دوم میدان میوه و تره‌بار توسط شهرداری را کار بزرگی دانست و افزود: امروز مردم اهواز از نحوه توزیع میوه و تره‌بار گله‌مند هستند بنابراین باید در جهت رضایتمندی مردم تلاش شود.

موالی زاده گفت: انتظار می‌رود که در هر منطقه شهرداری یک میدان میوه و تره‌بار راه‌اندازی شود تا مردم دسترسی آسان‌تری داشته باشند.

فرماندار اهواز با بیان اینکه توزیع میوه و تره‌بار به وسیله وانت‌‌بارها در شان اهواز نیست، ابراز امیدواری کرد: ان شاالله این همت شهرداری ادامه داشته باشد و شاهد توزیع بهتر میوه و تره بار باشیم.

بر اساس این گزارش پروژه فاز دوم میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز به مساحت ۱۰ هکتار با مشارکت بخش خصوصی در ۳۹ غرفه به ارزش ۹۸۰ میلیارد ریال پس از ۱۲ سال به بهره‌برداری رسید.

 پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از