حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرصت یکه‌تازی به رسانه‌های معاند ندهیم
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

فرصت یکه‌تازی به رسانه‌های معاند ندهیم

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) با اشاره به افزایش سطح سواد و آگاهی مردم گفت: نباید اجازه دهیم رسانه‌های بدخواه نظام مقدس جمهوری اسلامی یکه‌تازی کنند و در بزنگاه‌ها و مواقع حساس بر فضای کشور اسلامی ما موج‌سواری کنند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سردار حسن شاهوارپور امروز چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی هنری و آفرینش‌های هنری شهرستان ایذه ضمن تسلیت عزاداری ایام پایانی ماه صفر در خصوص تحولات مهم منطقه و دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اظهار کرد: همیشه در طول تاریخ در برابر جبهه حق، جبهه باطلی وجود داشته و نبرد بین حق و باطل نبردی تمام‌نشدنی است و هر بار به فراخور حال رنگ عوض می‌کند، گاهی جنگ سخت و گاه در قالب جنگ نرم و در بستر فضای مجازی و طیف وسیع رسانه‌ای شکل می‌گیرد.

 وی افزود: باید همواره چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی در برابر توطئه‌ها و تهاجمات دشمن فعال، پویا و به‌روز باشیم و نگذاریم دشمن با تزریق جوّ بدبینی و ناامیدی روح و ذهن مردم ما را مسموم و آلوده کند.

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) با اشاره به افزایش سطح سواد و آگاهی مردم و دسترسی آنان به اتفاقات و رویدادها گفت: نباید اجازه دهیم رسانه‌های بدخواه نظام مقدس جمهوری اسلامی یکه‌تازی کنند؛ باید فضا را برای آن‌ها ناامن کنیم پیش‌از آنکه آن‌ها فضا را برای شما ناامن کنند.

 شاهوارپور بیان کرد: رسانه‌های معاند نباید در بزنگاه‌ها و در مواقع حساس و بحرانی بر فضای کشور اسلامی ما موج‌سواری کرده و جای جلاد و شهید را عوض کنند.

 وی عنوان کرد: این دشمنان همان دشمنانی هستند که تا دیروز در میدان‌های نبرد جبهه حق علیه باطل شهرها و منابع حیاتی ما را با حمایت کردن از دیوانه‌ای به اسم صدام می‌زدند و امروز رنگ عوض کرده و پشت سیستم‌ها در کشورهای خود با استفاده از فضای مجازی مغز، روح و فکر خانواده‌های ما و جوانان و نوجوانان را درگیر کرده و در این بین ما وظیفه‌ای مضاعف داریم و باید مراقبت و مجاهدت بیشتری کنیم.

  فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ایذه را یکی از شاهراه‌های اصلی کشور دانست و افزود: دشمن به این مسئله واقف است و طمع دارد که از این موقعیت‌ها سوءاستفاده‌های خود را داشته باشد؛ لذا دلسوزان انقلاب و نظام با تلاش، زحمت و مجاهدت باید سدی استوار مقابل دشمن باشند.

 در ادامه اکبر میرنام اظهار کرد: مجموعه فرهنگی هنری شهدای سپاه با حمایت و پشتیبانی فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) به بهره‌برداری رسید.

 وی افزود: به لطف و عنایت خداوند، حمایت و پشتیبانی سردار شاهوار پور و زحمات همکاران گرامی در سپاه و بسیج در سطح شهرستان این مجموعه که مرکزی آبرومند برای نظام، انقلاب و مجموعه سپاه در شهرستان شده، ظرفیت بالای برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و آموزشی دارد.

 فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ایذه گفت: این مجموعه آماده بهره‌برداری و خدمات‌رسانی فرهنگی، قرآنی، تعلیم‌وتربیت، دوره‌های توانمندسازی جوانان برای کمک به تقویت بنیه فکری و اعتقادی نوجوانان، جوانان و جشنواره‌های فرهنگی و هنری با موضوعات مختلف انقلابی و بومی مردمی است.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های مختلف سپاه ناحیه ایذه را جهت استحضار فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) و حاضرین در مراسم ارائه کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از