حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
در گفتگو با رهیاب مطرح شد:

فرهنگ دفاع مقدس گره گشای تمام مشکلات کشور

فرهنگ دفاع مقدس گره گشای تمام مشکلات کشور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند گفت: دفاع مقدس ما آزمون تسلیم ناپذیری در برابر ظلم بود و درسی فراموش نشدنی به جبهه استکبار و در راس آن ها آمریکای جنایتکار داد.

سرهنگ علی جعفری درگفتگو با خبرنگاررهیاب اظهار داشت: دفاع مقدس ملت ایران، اسلام و فرهنگ جهاد را احیاء کرد، زیرا حماسه هشت سال دفاع مقدس با سختی‌ها و نثار خون‌های پاک جوانانش به ثمر نشست و لحظه ای متوقف نگردید، جوان‌هایی که از لذت‌های دنیوی گذشته و دعوت پروردگار برای جهاد را لبیک گفتند.

 

 وی با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور حماسه های بی بدیل فرزندان این مرز و بوم و یادآور خاطره جوانان پاک دامن و غیوری است که شیران روز و زاهدان شب بودند. افزود: دوران دفاع مقدس، دوران حماسه سازی و تداوم فرهنگ عاشورا و برگرفته ازمکتب امام حسین(علیه السلام) است، همانطور که مردم و بسیجیان گتوند،  با اعزام رزمندگانی دلیر و ولایت مدار در دفاع مقدس درخشیدند پس از جنگ تحمیلی تاکنون در هر شرایطی پشتیبانی خود از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی را ثابت کردند و امروز نیز بسیجیان دلاور با عزمی راسخ و اراده ی الهی در مقابل فتنه و آشوب منافقین تا آخر ایستاده اند.

 

وی افزود: امروز دفاع مقدس تبدیل به یک فرهنگ غنی شده است و تمسک به این فرهنگ گره گشای تمام مشکلات است و امروز اگر می خواهیم مشکلاتی که در این برهه ملت ما دست به گریبان آن هستند باید به فرهنگ دفاع مقدس تمسک بجوییم که بن بست شکن بود و گره در بین آن معنا نداشت و هم چیز آن بر مبنای «ما می توانیم» بود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند تاکید کرد: نیروهای مسلح ایمن ساز هستند و امنیت همه جیز است که اگر نباشد علم و اقتصاد و آرامش نیست و فراهم سازی این آرامش با نیروهای مسلح است.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند: هشت سال دفاع مقدس ما صرفا یک امتداد زمانی و یک برهه زمانی نیست بلکه گنجینه عظیمی است که می توان تا مدت های طولانی ملت ما آن را استخراج و سرمایه گذاری کند، گفت: این ایام با شکوه، نمودار مجموعه ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت سرافراز ایران پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است و سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و جبهه استکبار مقاوم‌تر ازکوه ایستادگی کردند و بر بلندای قله افتخار بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

 

  جعفری ادامه داد: هفته دفاع مقدس اوج سرافرازی ملت ایران است و این ایام  فرصت مغتنمی است تا با تبیین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت با آرمان بلند شهیدان تجدید میثاق کرده و از خداوند متعال مسئلت نماییم تا ما را در پاسداری از این ارزش ها و ادامه این مسیر نورانی موفق بدارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از