حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان مطرح کرد:

فرودگاه اهواز فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری

فرودگاه اهواز فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: میانگین رفت‌وآمد مسافر در فرودگاه اهواز تا ۵ هزار نفر است و فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی فرودگاه اهواز؛ سیدمهدی رزاز اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه فرودگاه‌های مراکز استان و فرودگاه‌ها به‌طورکلی در کشورها، پیشانی ورود و خروج مسافران هستند بسیار اهمیت دارند و این موضوع ازآن‌رو است که مقاصد کسب‌وکار و حضور دولت مردان نیز از همین مکان‌ها صورت می‌گیرد.

وی افزود: از این نظر فرودگاه معرف صنعت استان نیز به‌حساب می‌آید و می‌تواند جایی برای دستیابی به اهدافی مانند ساخت پارکینگ، هتل و سی آی پی باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: باتوجه‌به موقعیت راهبردی استان خوزستان و فرودگاه شهید سلیمانی اهواز که یکی از مبادی پر رفت‌وآمد کشور در امر فرودگاه و فرودگاه داری است، این فرودگاه آمادگی دارد که در این محل سرمایه‌گذاری انجام شود و در این جهت نیز معرف بخش‌هایی است که قابلیت سرمایه‌گذاری دارند.

رزاز بیان کرد: فرودگاه اهواز می‌تواند دارای مجموعه‌هایی از باغ‌رستوران، پارکینگ طبقاتی، هتل و چندین طرح دیگر باشد که به‌راحتی برای سرمایه‌گذار هم توجیه اقتصادی و مطلوبیت داشته باشد.

وی عنوان کرد: در این جهت ما بخش‌هایی که برای عرضه و سرمایه‌گذاری هست را به‌صورت یک بسته آماده کردیم تا در تیرماه در نمایشگاه مجموعه چالش‌های سرمایه‌گذاری معرفی نماییم تا سرمایه‌گذاران آشنایی پیدا کنند، اما درهرصورت باتوجه‌به رفت‌وآمد میانگین تا ۵ هزار مسافر در فرودگاه اهواز، سرمایه‌گذاری در این محل جذابیت خود را دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از