حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
فریاد حق هرگز خاموش نخواهد شد
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات‌عالیات خوزستان:

فریاد حق هرگز خاموش نخواهد شد

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات‌عالیات خوزستان گفت: آمریکا و اسرائیل با استفاده از تمام ابزارهای نظامی و سیاسی خود، در تلاش هستند تا صدای مقاومت را خاموش کنند، اما این اقدام‌ها تنها عزم ملت‌های اسلامی را تقویت خواهد کرد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: شهید سید حسن نصرالله عالم دینی، سیاستمداری نواندیش، مجاهدی خستگی‌ناپذیر و نماد وحدت نیروهای مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های رژیم جعلی صهیونیستی بود.

وی افزود: او نه‌تنها یک رهبر نظامی بلکه با نگاه ژرف و استوار به آموزه‌های دینی، همواره به اصولی چون عدالت، آزادگی، ایمان و انتظار موعود ایمان داشت.

 رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات‌عالیات خوزستان گفت: اندیشه مهدویت و ظهور منجی موعود یکی از ارکان اساسی تفکر و گفتار وی بود؛ سید حسن نصرالله همواره بر مبارزه با ظلم و استبداد باید در راستای آمادگی برای ظهور حضرت مهدی (عج) تأکید داشت و به نیروهای مقاومت و ملت‌های مسلمان یادآور می‌شد که راه آزادی قدس و جهان از ظلم، از مسیر انتظار فعال و آمادگی برای ظهور منجی می‌گذرد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی ادامه داد: شهادت این مرد بزرگ همانند شهادت دیگر رهبران بزرگ مقاومت اسلامی، نشان از تداوم جنایت‌های وحشیگرانه رژیم صهیونیستی و حامیانش دارد.

وی بیان کرد: آمریکا و اسرائیل با استفاده با تمام ابزارهای نظامی و سیاسی خود، در تلاش هستند تا صدای مقاومت را خاموش کنند، اما این اقدام‌ها تنها عزم ملت‌های اسلامی را برای مقابله و انتقام از این جنایات تقویت خواهد کرد.

موسوی در بخش دیگری از گفتگوی خود در خصوص طرح توسعه حرم امام حسین علیه‌السلام گفت: احداث صحن حضرت زینب کبری سلام‌الله علی‌ها به‌عنوان اولین فاز نخست و صحن‌های امام حسن علیه‌السلام و مالک‌اشتر هم به‌عنوان فازهای بعدی در دست اجرا هستند.

وی افزود: ما باید با اطلاع‌رسانی تلاش کنیم زمینه مشارکت تمامی محبین اهل‌بیت علیهم‌السلام که علاقه‌مند به مشارکت در این امر مبارک هستند را فراهم کنیم.

انتهای خبر/

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از