حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان مطرح کرد:

سقوط ۲ کارگر از ارتفاع

سقوط ۲ کارگر از ارتفاع

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان گفت: متاسفانه تا این لحظه هیچ‌گونه اطلاعاتی از چگونگی وقوع این حادثه توسط دستگاه‌های متولی در اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان ارائه نشده است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی خانه کارگران؛ قربان درویشی اظهار کرد: طبق گزارش‌های رسیده، در روز یازدهم اردیبهشت‌ماه با روز جهانی کارگر، برای دو نفر از کارگران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره)حادثه منجر به فوت اتفاق افتاده است.

وی افزود: متاسفانه تا این لحظه هیچ‌گونه اطلاعاتی از چگونگی وقوع این حادثه توسط دستگاه‌های متولی در اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان ارائه نشده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان ادامه داد: پیگیری‌های ما فقط از منابع داخلی این منطقه بوده که ظاهراً در یازدهم اردیبهشت دو کارگر در محل ساخت سیلوی جدید غلات از ارتفاع سقوط کرده‌اند که یک نفر از آنان در محل حادثه فوت کرده و نفر دوم به بیمارستان منتقل شده که خبرها حاکی از فوت این کارگر است.

درویشی با اشاره به افزایش حوادث کارگری در این منطقه که باعث ورود دادستان بندرامام به جان باختن یک کارگر در شرکت شیمیایی رازی شد، افزود: متاسفانه در دیگر نقاط استان هم شاهد افزایش حوادث کارگری هستیم که ناشی از ضعف در رعایت و نظارت بر موضوع ایمنی کار است.

وی در پایان گفت: متاسفانه به‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته، تا کنون مسئولان اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان جزئیات این حادثه را اطلاع‌رسانی نکرده‌اند ولی ما تا روشن شدن زوایای پنهان این حادثه پیگیر موضوع هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از