حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

فوت یک کودک در رودخانه‌های فصلی در شهرستان‌لالی

فوت یک کودک در  رودخانه‌های فصلی در شهرستان‌لالی

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان لالی گفت: امروز پسربچه هشت ساله که از اهالی بومی منطقه آرپناه بود، در پی طغیان رودخانه جان خود را از دست داد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ نادر داودی با تایید فوت یک کودک در پی طغیان رودخانه‌های فصلی در شهرستان لالی اظهارکرد: ساعت ۱۲ و ۲۷ دقیقه امروز، سه‌شنبه بیست‌ونهم اسفندماه، گزارش غرق شدن یک نفر در رودخانه منطقه آرپناه لالی به فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان لالی گفت: این اتفاق به دلیل افزایش سطح آب در این منطقه رخ داده که متاسفانه علی رغم حضور نیروهای اورژانس در این منطقه صعب العبور و عشایری این کودک هشت ساله به دلیل غرق شدن جان خود را از دست داد .

منصور هزاریان گفت: علی آباد سفلی از مناطق عشایری بخش حتی شهرستان لالی بوده که به دلیل دارا بودن کوه‌ها و دره‌های فراوان در اطراف خود در مواقع بارندگی با طغیان رودخانه‌های فصلی رو به رو می‌شود.

بخشدار در منطقه حضور داشت و عنوان کرد: علی رغم این که آب نمای جاده روستا با آب گرفتگی همراه بوده اما اورژانس در محل حاضر شده و در حال پیگیری هستیم تا مشکلات جاده به صورت کامل برطرف شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از