حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403

مأموریت گروه‌های جهادی محرومیت‌زدایی است

مأموریت گروه‌های جهادی محرومیت‌زدایی است

مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم حیدر جلیلوند گفت: تمام توان در راستای فرمایشات حضرت آقا برای توانمندسازی نیروهای ولایی و انقلابی تلاش می‌کنیم تا با محرومیت‌زدایی بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

  سعید هیودی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون سالروز تأسیس و تشکیل جهاد سازندگی اظهار کرد: جهاد سازندگی تنها نهادی است که به خواست و اراده مردم با نخبگان و جوانان انقلابی و مستعد تشکیل شد و این نهاد در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و خدمات‌رسانی فعالیت می‌کنند.

  وی عمده کار جهاد سازندگی را فعالیت‌های عمرانی و تأسیساتی دانست و افزود: شغل بنده عمرانی است و در زمینه سرامیک‌سازی و کار سنگ و ساختمان فعالیت می‌کنم و باتوجه‌به تخصصی که در زمینه ساخت‌وساز دارم همراه گروه جهادی در روستاها در ساخت‌وساز خانه‌ها به افراد نیازمند در حد توانم کمک می‌کنم.

  مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم حیدر جلیلوند بیان کرد: تقریباً ۱۲ سال پیش به گروه جهادی در خرمشهر وارد شدم در سال‌های اولیه به‌تنهایی کار می‌کردم بعد از مدت کوتاهی با کار آشنا شدم و برای تأمین هزینه‌ها با همکاری سپاه و جهاد سازندگی مصالح ساخت‌وساز را در اختیار ما قرار می‌داد و ما هم با تخصیصی که داشتیم توانستیم به مردم خدمات زیادی را ارائه دهیم.

  وی در خصوص خدماتی که انجام داده بود گفت: سقف خانه‌هایی که از چوب ساخته شده بود را با تیرچه و بلوک بازسازی می‌کردیم همچنین کف خانه‌هایی را که از خاک بود سیمان می‌کردیم.

 هیودی ادامه داد: در بسیاری از مناطق روستایی سرویس بهداشتی، تعمیرات لوله‌ها، فاضلاب و ایزوگام سقف‌ها برای جلوگیری از چکه‌کردن در روزهای زمستانی را تعمیر کرده‌ام.

  وی گفت: از خدای منان سپاسگزارم که مرا در مسیر خدمت‌رسانی به مردم قرار داده است امیدوارم که در این مسیر ثابت‌قدم و استوار بمانم.

 این جوان فعال جهادی بیان کرد: فعالیت‌های خیرخواهانه تأثیرات زیادی در زندگی شخصی من داشته است که مهم‌ترین آن آزاد و رها بودن از تمام مشکلاتی است که شاید در حالت عادی با آنها خودم را درگیر می‌کنم. ولی با این فعالیت‌ها در میان افراد و مردمی قرار می‌گیرم که خیلی دارایی‌هایی که برای من کوچک‌اند برای آن‌ها بزرگ است و در همین حال سادگی زندگی‌شان مرا پر از انرژی می‌کند. درعین‌حال از همه مشکلات شهرنشینی آزادم و راحت و بدون هیچ درگیری ذهنی از کاری که انجام می‌دهم لذت می‌برم و هم کار مفید و با بازخورد مثبت انجام داده‌ام.

 وی ادامه داد: گروه جهادی ما متشکل از کسانی است که واقعاً با علاقه‌مندی پای‌کار هستند خودشان به‌صورت خودجوش وارد کار شده و این افراد استعدادیابی می‌شوند و در حیطه‌هایی مختلف مطابق با سلایق خود فعالیت می‌کنند. به نظر من افراد باید چیزی که در آن مهارت و تخصص دارند را انتخاب می‌کنند.

 هیودی اضافه کرد: با تمام توان در راستای فرمایشات حضرت آقا برای توانمندسازی نیروهای ولایی و انقلابی تلاش می‌کنیم تا با محرومیت‌زدایی بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

  انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از