حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
با شهدا؛

ما سربازان امام زمان و منتظرانش هستیم

ما سربازان امام زمان و منتظرانش هستیم

شهید اسماعیل بیاتی اشکفتگی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: امروز که حق و باطل از هم جدا و مقابل هم قرار گرفته‌اند، عذری برای ما که سرباز امام زمان «عج» هستیم، نمی‌ماند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید اسماعیل بیاتی اشکفتگی در سوم آبان ۱۳۴۱، در شهرستان اهواز به دنیا آمد. پدرش مهرعلی کارمند شرکت نفت بود و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان بسیجی خدمت می‌کرد. بیستم اردیبهشت ۱۳۶۱، بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد.

متن وصیت‌نامه شهید اسماعیل بیاتی اشکفتگی: 

 امروز چنان حق و باطل از هم جدا و مقابل هم قرار گرفته‌اند که تشخیص آن‌ها به آسانی شب و روز می‌باشد و عذری برای ما که خود را مسلمان و سرباز امام زمان «عج» و منتظران او می‌دانیم، نمی‌ماند.

 امروز چنان حیثیت و شرف و اسلام ما در خطر است که اگر کوچک‌ترین غفلتی بکنیم محو و نابود خواهیم شد و ما باید امروز به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین علیه‌السلام پاسخ مثبت دهیم و به یاری او بشتابیم و برای انتقام خون شهیدان مظلوم خود به مقابله با کفر جهانی بپردازیم و چنان درسی به جهان‌خواران و مزدوران داخلی و خارجی آن‌ها بدهیم که دیگر حتی به فکر توطئه علیه اسلام و مسلمین نیفتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از