حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
فرازی از وصیت‌نامه شهید امراله میرزاپور:

مبارزه با شرک هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود

مبارزه با شرک هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود

شهید امراله میرزاپور در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: همه انبیاء مأمور مبارزه با شرک بودند و اکنون هم این مبارزه باید ادامه داشته باشد، صدای تبر ابراهیم(ع) را هنوز باید شنید و این مبارزه هیچ‌گاه کهنه نشد و نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید امراله میرزاپور در چهاردهم بهمن ۱۳۴۰، در روستای نورآباد از توابع شهرستان ايذه چشم به جهان گشود. پدرش نوشاد، كشاورزی می‌کرد و مادرش نازبيگم نام داشت. تا پايان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و ديپلم گرفت، معلم بود. به‌عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. سی‌ام تير ۱۳۶۱، در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

متن وصیت‌نامه شهید امراله میرزاپور:

ای امت به شما توصیه می‌کنم که قدر این نعمت بزرگ که همان اسلام و امام است را بدانید. به شما پدر ،مادر .... توصیه می‌کنم که مبادا در مرگ من به ماتم و سوگ بنشینید، مبادا کاری کنید که دشمن از شما خوشحال شود، شما صبر کنید و استقامت داشته باشید و در مقابل مشکلات مانند کوه باشید.

به من جوان، ناکام نگویید چون کام من همان شهادت بود.

نکند به من جوان ناکام بگویید چون کام من همان شهادت بود و به آن رسیدم. امروز افتخارمان این است که در راه عقیده‌ای جهاد می‌کنیم که به حقانیت آن کاملاً آگاهیم و غیر از این برایمان راهی نمی‌ماند که یا پیروز شویم و یا شهادت را چون اسلحه‌ای مرگ بار برفرق دشمن فرود آوریم.

کسی که به عهد و پیمان خود عمل نکند دین ندارد

هم اکنون در حال رجعت یعنی در حالت حرکت به سوی خدا هستیم. همه انبیاء مأمور مبارزه با شرک بودند و اکنون هم این مبارزه باید ادامه داشته باشد، صدای تبر ابراهیم(ع) را هنوز باید شنید و این مبارزه هیچ‌گاه کهنه نشد و نمی‌شود. کسی که به عهد و پیمان خود عمل نکند دین ندارد. من به جبهه رفتم تا از سرور شهیدان حسین بن علی (ع) درس یاد بگیریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از