حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
متصدی رستوران متخلف به جریمه نقدی محکوم شد
در حاشیه بازدید کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت؛

متصدی رستوران متخلف به جریمه نقدی محکوم شد

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه گفت: متصدی متخلف یک رستوران در این شهرستان به جزای نقدی ۲۰۰ میلیون ریالی محکوم شد. این حکم به منظور مقابله با تخلفات بهداشتی و اطمینان از رعایت استانداردهای لازم در رستوران‌ها صادر شد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ایذه؛ داریوش شاهپری اظهار کرد: در بازدید کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان از واحد‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌های شهر، یکی از رستوران‌ها به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی دامپزشکی و تهدید علیه بهداشت عمومی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: دادگستری این شهرستان اقدام متصدی رستوران را بدلیل تهدید علیه بهداشت عمومی، متخلف را به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه با اشاره به لزوم رعایت تمامی ضوابط بهداشتی دامپزشکی در واحد‌های عرضه گفت: در صورت رویت هر گونه تخلف بهداشتی این اداره ضمن برخورد قاطع نسبت به معرفی افراد خاطی به دستگاه قضائی اقدام خواهد کرد.

شاهپری بیان کرد: مراکز طبخ و توزیع می‌بایست نسبت به تهیه فرآورده‌های خام دامی کمال دقت را داشته باشند و برای خرید گوشت و سایر فرآورده‌های خام دامی از مراکز مجاز مورد تایید دامپزشکی اقدام کنند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز عرضه و مصرف فرآورده‌های خام دامی مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان ایذه اطلاع دهند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از