حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403

محرومیت‌زدایی توسط سپاه از انتظارات رهبر انقلاب است

محرومیت‌زدایی توسط سپاه از انتظارات رهبر انقلاب است

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: فعالیت‌هایی که توسط سپاه در راستای خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی انجام شده بر‌اساس انتظارات مقام معظم رهبری از سپاه و بسیج است.

به گزارش رهیاب، سردار شاهوار پور در بازدید از پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه ولی‌عصر( عج ) در منطقه احمد فداله با تبریک سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) اظهارکرد: سپاه پاسداران وظیفه خود می‌داند که با مردم‌داری، مردم‌یاری و با مردم‌بودن ویژگی سازمانی خود را حفظ کند و کنار آمادگی‌های دفاعی و امنیتی؛ خدمت به مردم را در برنامه داشته باشد. فعالیت‌هایی که تاکنون توسط سپاه در راستای خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی انجام شده بر‌اساس انتظاراتی است که مقام معظم رهبری از سپاه و بسیج دارند.

وی افزود: خدمت گذاری به مردم یکی از کارهای اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، ما در منطقه احمد فداله که یکی از مناطق محروم در شمال استان خوزستان در شهرستان دزفول، منطقه ای خوش آب و هوا و بکر است ولی از نظر امکانات زیر ساختی بسیار محروم است قرارگاه محرومیت زدایی سپاه مشغول خدمت میباشد یکی از مشکلات منطقه احمد فداله ، جاده است، جاده های روستایی سخت گذر و صعب العبور دارد مردم محروم این منطقه به ویژه عشایر دامدار هستند و تولید کننده، با مشقت فراوان در این جاده ها تردد می کنند، زمستان با بارش برف جاده مسدود می شود.    

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بیش از دو سال است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه حضرت ولی عصر (عج) در این منطقه مستقر شده و قرارگاه به نام احمد فداله نامگذاری شده است. 

 شاهوار پور با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴ و نیم کیلومتر از سخت‌ترین مسیر جاده آسفالت شده است گفت: دست اندرکاران این پروژه با مشقت فراوان اما با انگیزه کار را پیش می برند، جهاد ادامه دارد امید داریم با همت برادران جهادی تا قبل از زمستان گام اول عبور از ارتفاع سالند و دسترسی مردم به جاده است، ۲۸ کیلومتر ان شالله به سامان برسد.

وی با تأکید بر‌ اینکه محور اصلی تلاش سپاه و بسیج جلب رضایت مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و دفاعی است، اضافه کرد: امروز در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی به‌دستور مستقیم رهبر معظم انقلاب، در سپاه و بسیج حرکت‌های بسیار خوبی آغاز شده و این مهم با جدیت ادامه می‌یابد.

پایان پیام/

 
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از