حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
با تمهیدات اتخاذ‌شده در پایانه‌های مرزی خوزستان؛

مدت توقف زائران در مرز ۴ ثانیه شد

مدت توقف زائران در مرز ۴ ثانیه شد

استاندار خوزستان با بیان اینکه مدت‌زمان توقف زائران در مرزها به چهار ثانیه می‌رسد، گفت: با اقدامات انجام شده زائران کمترین زمان ایستایی را در نقطه صفر مرزی خواهند داشت و تردد از مرز بدون مشکل انجام می‌شود.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی‌اکبر حسینی محراب امروز چهارشنبه در نشست مشترک با استاندار استان میسان عراق به‌منظور بررسی وضعیت استقبال از زائران حسینی در اهواز اظهار کرد: توافق کامل بین خوزستان و استان میسان عراق برای عبور و مرور مسافر و تردد اتباع خارجی انجام شده است.

 وی افزود: توافقات و همکاری لازم برای استقرار مواکب در مرز مشترک خوزستان و عراق انجام شده و مشکلی در استقبال از زائران حسینی نیست.
 استاندار خوزستان گفت: برای حمل‌ونقل مسافر از مرز خوزستان به سمت شهر العماره عراق یک‌صد اتوبوس ایرانی مستقر خواهد شد و وسایل حمل‌ونقل در کشور عراق نیز برای جابه‌جایی زائران فراهم شده است.

 حسینی محراب با اشاره به اینکه زائران حتماً به نکات بهداشتی و سلامتی توجه داشته باشند، ادامه داد: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با کشور عراق فراهم شده است.


 وی با بیان اینکه مدت‌زمان توقف زائران در مرزها به چهار ثانیه می‌رسد، عنوان کرد: با اقدامات انجام شده زائران کمترین زمان ایستایی را در نقطه صفر مرزی خواهند داشت و تردد از مرز بدون مشکل انجام می‌شود.

 استاندار خوزستان بیان کرد: سال گذشته ۲۵۰ هزار نفر اتباع خارجی از خوزستان عازم کربلا شدند که از این تعداد ۵۰ هزار نفر اتباع پاکستانی غیرمقیم بودند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از